تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری منشا و سیامک نعمتی در بازی تدارکاتی

ورزش سه: دو بازیکن پرسپولیس امروز در حاشیه جدال تدارکاتی مقابل دره که هدایت آن برعهده پرویز برومند است، به درگیری لفظی شدید با یکدیگر پرداختند.

در غیاب برانکو ایوانکوویچ، سرخپوشان برنامه آماده سازی خود را امروز با برگزاری یک دیدار تدارکاتی مقابل دُره دنبال کردند. در این دیدار یکطرفه که با برتری هفت گله سرخپوشان به پایان رسید، اتفاق عجیب درگیری دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر بود.

سیامک نعمتی و گادوین منشا که در فصل هفدهم از پیکان به پرسپولیس آمدند و صمیمی‌ترین رفقای یکدیگر نیز به حساب می‌آیند، در اتفاقی عجیب در جریان این بازی به درگیری با یکدیگر پرداختند که میانجی‌گری سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده را در پی داشت.

دو بازیکن جدانشدنی پرسپولیس طی ماه‌های اخیر که رابطه صمیمانه با یکدیگر دارند، در جریان این بازی بعد از یک درگیری لفظی در آستانه بالا گرفتن ماجرا و شدت آن با دخالت سیدجلال حسینی مواجه شدند.

درگیری منشا و سیامک نعمتی در بازی تدارکاتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری منشا و سیامک نعمتی در بازی تدارکاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..