تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدون مصرف قرص‌های نیروزا بدنتان را عضلانی کنید/ فهرست اقلام دارویی مورد نیاز فوریتی/ ترویج خرید کالای ایرانی در جشنواره «ایران ساخت»/ تحولی عجیب و باورنکردنی در چگونگی سفر به فضا

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

خبر خوش برای کسانی که از آلزایمر می‌ترسند
در آینده نه چندان دور بیماری آلزایمر با استفاده از راهکار‌های پیشگیرانه قابل پیش بینی و کنترل خواهد بود.

امروز؛ انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۹۷
مشاور سازمان سنجش گفت: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار می‌گیرد.

اقتصاد دانش بنیان در ایران نوپاست/ ترویج خرید کالای ایرانی در جشنواره «ایران ساخت»/ واردات نمونه خارجی جنسی که در کشور تولید می‌شود باید ممنوع شود

دبیر کل جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت گفت: جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت با شعار فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی و با هدف شناساندن کالای مرغوب ایرانی برگزار می‌شود.

رقابت ۴ هزار متخصص برای هیئت علمی شدن در دانشگاه‌های علوم پزشکی/ هیچ کشوری در منطقه به اندازه ایران متخصص و فوق تخصص پزشکی ندارد

لاریجانی از رقابت 4 هزار متخصص برای هیئت علمی شدن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

وابستگی رادیولوژی به نوسانات قیمت ارز/ عدم اختصاص ارز دولتی به تجهیزات رادیولوژی
کریمی گفت: بعد از نوسانات قیمت ارز، وزارت بهداشت تأمین تجهیزات رادیولوژی را جزء کالاهای اساسی و گروه‌های اول اعلام نكرد.

بدون مصرف قرص‌های نیروزا بدنتان را عضلانی کنید/ چگونه انرژی بدن را افزایش دهیم؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی خورش محلی را در عضلانی شدن و افزایش انرژی بدن مؤثر دانست.

8 ماده طبیعی فوق العاده مفید که سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد
مطالعات نشان داده است از ابتلا به ۹۰ درصد سرطان‌ها می‌توان با استفاده از رژیم غذایی، شیوه زندگی و عوامل محیطی جلوگیری کرد.

برخی می‌خواهند تمام مشکلات کشور را به گردن دولتمردان بیاندازند
هاشمی گفت: برخی با نادیده گرفتن اقدامات دولت در سطح کشور در حوزه های مختلف، زبان سپاس ندارند.

ساخت آسانسور فضایی به جای موشک/ تحولی عجیب و باورنکردنی در چگونگی سفر به فضا + تصاویر
هزینه‌های فوق العاده سنگین ارسال فضانورد به فضا

اقلام دارویی مورد نیاز فوریتی اعلام شد + فهرست
اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، فهرست اقلام دارویی مورد نیاز را برای مدیران عامل شرکت‌های دارویی ارسال کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدون مصرف قرص‌های نیروزا بدنتان را عضلانی کنید/ فهرست اقلام دارویی مورد نیاز فوریتی/ ترویج خرید کالای ایرانی در جشنواره «ایران ساخت»/ تحولی عجیب و باورنکردنی در چگونگی سفر به فضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..