تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره واقعی ابوعلی سینا رونمایی شد!

2018-09-06T17:53:59+04:30تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ / ۰۶ / ۱۳۹۷مشاهده : 1سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری چهره واقعی ابوعلی سینا رونمایی شد!

نزدیک ترین تصویر به چهره واقعی ابو علی سینا ، پزشک نامدار ایرانی هم اکنون در موزه ابن سینای همدان نگهداری می شود.

نزدیک ترین و اصلی ترین عکس از چهره ابوعلی سینا با طرحی از استاد ابوالحسن صدیقی در موزه ابن سینای همدان در معرض نمایش گذاشته شده است. در ادامه این مطلب چهره واقعی ابوعلی سینا را ببینید.

چهره واقعی ابوعلی سینا

تصاویر متعددی از چهره ابوعلی سینا در کتب درسی و فضا‌های مجازی وجود دارد
و حتی تا چندی پیش روی دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی
نیز تصویری متفاوت از چهره این دانشمند ایرانی نقش بسته بود
که البته مدتی می‌شود که حذف شده است.

اما اصلی‌ترین و نزدیک‌ترین تصویر از چهره ابوعلی سینا با طرحی از استاد «ابوالحسن صدیقی» در موزه ابن سینای همدان در معرض نمایش است.

این نقاشی که با سیاه قلم کشیده شده به عنوان چهره تثبیت‌شده از ابن‌سینا،
پزشک و دانشمند ایرانی، در بیست‌ویکمین جلسه هیأت مؤسسان
انجمن آثار ملی به تصویب رسید.

چهره واقعی ابوعلی سیناچهره اصلی ابوعلی سیناجالب است بخوانید : حضور رهبر انقلاب در مقبره ابوعلی سینا

در تقویم کشورمان یکم شهریور ماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا، به پاس خدمات شایسته‌ای که وی به دنیای پزشکی ارائه کرد و به نشانه‌ی احترام به این پزشک حاذق ایرانی ، با عنوان روز پزشک نامگذاری شده است. به همین مناسبت کانال دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای تصویری از حضور ایشان بر سر مقبره این حکیم بزرگ در جریان سفر ایشان به همدان که در تیرماه سال ۸۳ را منتشر کرد.

چهره واقعی ابوعلی سینادیدار رهبر انقلاب از مزار ابوعلی سینا

فارس / باشگاه خبرنگاران

2018-09-06امتیاز بدهید امتیاز : 4 تعداد رای : 1

برچسب ها:

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره واقعی ابوعلی سینا رونمایی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..