تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوءاستفاده آی‌بی‌ام از دوربین‌های سی‌سی‌تی‌وی نیویورک

سوءاستفاده آی‌بی‌ام از دوربین‌های سی‌سی‌تی‌وی نیویورک

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی آمریکایی از تصاویر دوربین‌های نظارتی نیویورک استفاده کرده تا بتواند جستجوی دقیق کارکترها توسط نرم‌افزار خود را بهبود بخشد.{لینک}

جستجو بر اساس سن افراد، رنگ پوست و جنسیت، فاکتورهایی است که آی‌بی‌ام روی موتور جستجوی خود تعریف کرده و بر اساس تصاویر دریافتی از سی‌سی‌تی‌وی نیویورک توسعه داده است.

تحلیلگر ویدئویی آی‌بی‌ام توانایی سرچ بر اساس جزییات را پیداکرده است و این کار با همکاری پلیس نیویورک انجام‌شده است که این نمونه‌ای از مشارکت یک کمپانی آی تی با حکومت برای اعمال‌نفوذ بر کاربران است، با نقض حریم خصوصی افراد صورت گرفته است.

سؤال مهمی که حالا مطرح‌شده این است که آیا آی‌بی‌ام قوانین را نقض کرده است و این نقض با همکاری پلیس انجام‌شده است یا نه؟

«پیتر دونالد» سخنگوی پلیس نیویورک تائید کرد که نرم‌افزار تنها روی کمتر از 50 دوربین از 512 دوربین به‌صورت آزمایشی نصب‌شده است. وی تأکید کرد آنچه رخ‌داده در حد آزمایشی بوده و هرگز علیه شهروندان به کار گرفته نشده است.

سوءاستفاده آی‌بی‌ام از دوربین‌های سی‌سی‌تی‌وی نیویورک

سوءاستفاده آی‌بی‌ام از دوربین‌های سی‌سی‌تی‌وی نیویورک

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوءاستفاده آی‌بی‌ام از دوربین‌های سی‌سی‌تی‌وی نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..