تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به تعطیلات مجلس در شرایط حساس اقتصادی/ ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۸ مشخص شدند/ جشن عاطفه شیعیان آمریکا با هدف آشنایی با امام حسین (ع)

عجیب ترین سرقت یک سارق از کفش فروشی/گوش کودک کار در حادثه ای دیگر در شهرری خراش دیده است/واکنش کاربران به نطق جنجالی پروانه سلحشوری در مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

کشف چهار کشتی بزرگ در وسط بیابان! +فیلم

چهار کشتی مخصوص آب‌های عمیق در حالی در وسط بیابان پیدا شدند که مایل‌ها با نزدیکترین دریاچه فاصله داشتند.

ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۸ مشخص شدند/جف بزوس در صدر ایستاد

گزارش Forbes نشان می‌دهد جف بزوس ثروتمندترین فرد در جهان است و فناوری اطلاعات همچنان پولسازترین رشته در جهان شناخته می‌شود.

جشن عاطفه شیعیان آمریکا با هدف آشنایی با امام حسین (ع) +فیلم

شیعیان شیکاگو در آمریکا در آستانه بازگشایی مدارس این شهر با شعار «حسین کیست؟» برای فرزندان فقیری که توانایی رفتن به مدرسه ندارند، لوازم‌التحریر تهیه کردند.

واکنش کاربران به تعطیلات مجلس در شرایط حساس اقتصادی +تصاویر

پس از اعلام دور دوم تعطیلات تابستانی مجلس در شرایط حساس اقتصادی جامعه، کاربران در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند.

آیا با اتمام مهلت هاتگرام و طلاگرام، این دو نرم‌افزار به پیام‌رسان ۱۰۰ درصد بومی تبدیل می‌شوند؟

بر اساس گفته مسئولان، ۱۵ شهریور آخرین مهلت هاتگرام و طلاگرام برای تبدیل به پیام‌رسان ۱۰۰ درصد داخلی و قطع ارتباط با تلگرام است.

حج تا ۱۲ سال آینده دچار چه تحولاتی خواهد شد؟+فیلم

وزارت حج عربستان سعودی از اعمال تغییراتی در شیوه برگزاری مراسم حج برای زائران خانه خدا تا ۱۲ سال آینده خبر داد.

عکاسی هوشمندانه که همه را با اشتباه می اندازد +تصاویر

جوان مالزیایی با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند تصاویر سر گرم کننده ای را ایجاد کرده است.

بزرگترین کشتی کروز جهان معرفی شد +تصاویر

شرکت صنایع کشتی‌سازی Carnival بزرگترین کشتی خود را با ظرفیت ۶۶۰۰ مسافر معرفی کرد.

حال و هوای بازار بیرق و پرچم در آستانه ماه محرم +فیلم

با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، بازار فروش پرچم و لوازم هیات عزاداری احیا می‌شود و حال‌و‌هوای خاصی را به در شهر به وجود می‌آورد.

روایت وزیر ارتباطات از علت عدم عرضه گوشی‌های تلفن همراه

آذری جهرمی در آخرین توئیت خود، مطلب تازه‌ای درباره دلیل عرضه نشدن گوشی‌های منتظر عرضه به بازار را مطرح کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به تعطیلات مجلس در شرایط حساس اقتصادی/ ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۸ مشخص شدند/ جشن عاطفه شیعیان آمریکا با هدف آشنایی با امام حسین (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..