تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر برقی بوش؛ طرح انقلابی برای کامیون های احتراقی

تریلر محور برقی کامیون، محصول جدید بوش آلمان است که در کاهش هزینه‌های حمل و نقل و مصرف سوخت تأثیرگذار خواهد بود. این محصول، روی هر نوع کشنده احتراقی، قابل نصب است.

در حال حاضر، تریلرها فقط جهت مهیا کردن سطحی ایمن برای انتقال لوازم به انواع کامیون و کشنده متصل می‌شوند؛ تریلرها با چند چرخ که هیچ تولیدکننده‌ی نیرویی بین محورها ندارد، توسط کامیون به حرکت در می‌آیند. متخصصان شرکت آلمانی بوش (Bosch) به‌زودی با محصول جدید خود، نقش بیشتری به تریلرهای حمل و نقل و باربری خواهند داد.

بوش / Bosch

بوش در شصت و هشتمین نمایشگاه‌ خودروی آلمان (IAA) که دو هفته‌ی آینده برگزار می‌شود،  با اکسل برقی تریلر، تحولی بزرگ در حمل و نقل ایجاد خواهد کرد. متخصصان بوش محوری الکتریکی تولید کرده‌اند که می‌توان آن را در تریلرها نصب کرد؛ به‌لطف این محور، می‌توان ذخیره‌سازی انرژی و انتقال انرژی انجام داد. درواقع نقش این محور در تریلرهای یخچالی بسیار با اهمیت است. موتور برقی این محور می‌تواند انرژی‌های هدررفت ترمزگیری را ذخیره و به سردسازی یخچال تریلر کمک کند. مهندسان بوش معتقد هستند که با کارگذاشتن این محور در تریلرهای یخچالی، سالانه می‌توان تا ۱۰ هزار یورو در هزینه‌ها و ۹ هزار لیتر در مصرف سوخت، صرفه‌جویی کرد.

علاوه بر این، می‌توان در استارت کامیون و شتاب‌گیری از نیروی محور برقی تریلر استفاده کرد. تریلرهای یخچالی مجهز به محور برقی در مقایسه با نمونه‌های فعلی، صدای بسیار کمتری تولید می‌کنند؛ بنابراین می‌توان در ساعات اولیه‌ی صبح یا اواخر شب در مناطق شهری، بدون آلودگی صوتی قابل توجه تردد و بارگیری انجام داشته باشند.

بوش / Bosch

مقاله‌ی مرتبط:

کارشناسان بوش، نیم‌نگاهی به آینده هم دارند؛ درواقع می‌توان از محور برقی برای پارک خودکار تریلر استفاده کرد. با نصب سنسورها در نقاط مشخص، بدون نیاز به کامیون، تریلر می‌تواند به‌صورت خودران به طرف محل تعیین شده حرکت و سپس توقف کند.

Truck trailer

این ویژگی در فرآیند اتصال و جدا کردن تریلرها به کامیون بسیار مفید خواهد بود. بر اساس گفته‌های مقامات بوش، پس از عرضه‌ی اولیه‌ی تریلرهای مجهز به اکسل الکتریکی، امکان فروش موتور برقی و نصب آن روی تریلرهای معمولی هم فراهم خواهد شد. نمایشگاه خودروی IAA آلمان ۲۰۱۸، از ۲۹ شهریور تا ۵ مهرماه سال جاری در شهر هانوفر برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر برقی بوش؛ طرح انقلابی برای کامیون های احتراقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..