تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵ درصد از محصولات اپل به iOS ۱۱ مجهز هستند +تصویر

میزان 85 درصد از محصولات اپل به iOS 11 مجهز هستند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل از زمانی که آغاز به کار کرده است همواره محصولات خاص شرکت خود را ارائه داده است. محصولات اپل از جمله آیفون و آیپادها به لحاظ نرم افزاری همیشه از طرف سیستم عامل مخصوص این شرکت پشتیبانی شده‌اند.

سال گذشته میلادی مسئولان اپل در ماه سپتامبر و همزمان با رونمایی از سه گوشی آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس، از سیستم عامل iOS 11 نیز رونمایی کردند. حال پس از گذشت یک سال و در آستانه رونمایی و انتشار نسخه 12 سیستم عامل iOS آمار رسمی میزان استفاده کاربران از نسخه فعلی آی او اس منتشر شده است.

بر اساس این آمار، میزان 85 درصد از کل آیفون ها و آیپادهای شرکت اپل در حال حاضر به سیستم عامل آی او اس 11 مجهز شده اند. از بین پانزده درصد باقی‌مانده، آی او اس 10، ده درصد از آمار را به خود اختصاص داده است و پنج درصد باقی مانده به سیستم عامل های قبل‌تر مجهز هستند.

گفتنی است؛ نسخه 12 سیستم عامل آی او اس در تاریخ 12 سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد شد. در ادامه تصویری از آمار منتشر شده از میزان استفاده آیفون ها و آیپادها از سیستم عامل آی او اس 11 را مشاهده می‌کنید:

میزان 85 درصد از محصولات اپل به iOS 11 مجهز هستند +تصویر

بیشتر بخوانید: اینستاگرام برنامه مجزا برای خرید و فروش خواهد ساخت

انتهای پیام/

85 درصد از آیفون ها به iOS 11 مجهز هستند +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵ درصد از محصولات اپل به iOS ۱۱ مجهز هستند +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..