تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوحه سرایی کودک عراقی در وصف مظلومیت «حضرت علی اصغر (ع)» +فیلم

نوحه سرایی کودک عراقی درباره مظلومیت کودکان امام حسین(ع)+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کم کم عطر خوش ماه محرم هم به مشام می رسد و صدای پای معنویت به گوش می رسد،ماهی از جنس ایثار،رشادت و درس مردانگی،روزهایی که ما را به هزاران سال پیش می برد تا معنای حقیقی آزادگی را با چشم دل ببینیم.

در همین راستا یک کودک عراقی، سلمان الحلواجی، در توصیف آنچه بر سر کودکان مظلوم کربلا و خاندان سید الشهدا آمد با صدای دلنشین و گرم خود عزاداران حسینی را میهمان یک نوحه تاثیرگذار می کند.

ترجمه فارسی شعری که این کودک عراقی می خواند، بدین شرح است: نوزاد کوچک زیر آفتاب سوزان،در زمین کربلا،نوزاد تشنه است ،آب نمی نوشد آرام در خیمه به خواب رفته است،شمر  بدتینت حسین (ع) را دوست ندارد،آب را از کودکان دریغ می دارد،علی اصغر خردسال تشنه و خسته در خیمه نشسته،در این مصیبت گریه می کند و می گوید تشنه ام پدر،نه غذایی هست و نه شیری،حرمله شیطان نوزاد را کتک می زند و خونش را می ریزد،خداوند او را به جهنم می برد و به آتش می کشد،سلام بر تو ای نوزاد که سرت روی سینه امام حسین است،نوزاد کوچک زیر آفتاب سوزان در زمین کربلاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوحه سرایی کودک عراقی در وصف مظلومیت «حضرت علی اصغر (ع)» +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..