تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟(شخصیت شناسی)

برترین‌ها: چیز‌های زیادی در زندگی وجود دارد که شخصیت شما را آشکار می‌کند، مثل عادات روزمره و زبان بدن. حتی انتخاب گوشی هوشمند شما هم ابعادی از شخصیتتان را روشن می‌کند! ما همیشه فکر می‌کنیم در موقعیت‌های مختلف دو انتخاب داریم: انتخاب صحیح و انتخاب غلط. اما این آزمون گزینه غلط ندارد و همه درست هستند. از شما می‌خواهیم به ما بگویید در شرایط زیر، اول کدام یک از گزینه‌های یک تا چهار را انتخاب می‌کنید تا بیشتر با شخصیتتان آشنا شوید.

اول چه کار می‌کنید؟

در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟


کتری را خاموش می‌کنید؟


اگر گزینه کتری را انتخاب کردید، یعنی فردی احساساتی و نسبتا زودجوش هستید. شما سریع و بی تردید تصمیم می‌گیرید و هیچ چیز نمی‌تواند مانع دستیابی شما به هدفتان شود. شما خیلی زود از یکنواختی و عدم تنوع خسته می‌شود. به امنیت خود اهمیت می‌دهید و دوست ندارید غافلگیر شوید. برای شما پیروی کردن از یک برنامه مشخص و روشن و بدون اتفاقات غیرمنتظره راحتتر است.

در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟

تلفن را جواب می‌دهید


اگر این گزینه را انتخاب کردید احتمالا فردی متمرکز و دیپلماتیک هستید و به سختی اشتباهات دیگران را می‌پذیرید. شما را می‌توان فردی اهل کسب و کار توصیف کرد که می‌تواند کار‌های زیای را همزمان انجام دهد. شما به آسانی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید و از کانون توجه بودن لذت می‌برید. در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟

کودک گریان را آرام می‌کنید


اگر اول سعی می‌کنید بچه را آرام کنید، پس شخص آرام و کاردانی هستید. شما کمک کردن به دیگران را دوست دارید و اماده اید خودتان را به خاطر دیگران فدا کنید. شما اهل خانواده هستید و قدر روابطتان را می‌دانید. شما از تنهایی می‌ترسید و مهم است که همیشه کسی در کنارتان باشد. برای شما یک شب کاملا آرام با خانواده از یک مهمانی دوستانه شلوغ لذتبخش‌تر است. در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟

نمی‌گذارید سگتان بالش را تکه تکه کند


اگر اول سگ را از بالش دور می‌کنید، نشان می‌دهد که نمی‌توانید شلوغی و آشفتگی را چه در خانه چه در زندگیتان تحمل کنید. برای شما مهم است که همه چیز تحت کنترلتان باشد و تا وقتی همه چیز همان طور که می‌خواهید نباشد، آرام نمی‌شوید. شما به چیز‌های مادی و موقعیت اجتماعی اهمیت می‌دهید و جواب همه سوالاتتان را می‌دانید. در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟


چقدر با این توضیحات موافقید؟ به نظرتان با چه دقتی شخصیت شما را توصیف می‌کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در این شرایط اول چه کار می‌کنید؟(شخصیت شناسی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..