تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع پدیده مرموز سریالی در جزیره‌ای در ایتالیا! +فیلم

وقوع پدیده ای مرموز و عجیب سریالی در جزیره ای در ایتالیا! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از 10 سال است که ساکنان جزیره "کانتو دی کارونیا" در ایتالیا با پدیده ای عجیب و مرموز دست به گریبان هستند؛ آتش گرفتن های مرموز و غیر قابل توضیح وسایل خانگی، خودروها و کشته شدن حیوانات.

در این پدیده عجیب تاکنون وسایل متعددی از جمله تختخواب ها، ماشین ها، یخچال ها و تلفن های همراه دچار آتش سوزی شده اند. آنچه این ماجرا را عجیب تر کرده این است که در برخی موارد وسایلی که دچار آتش سوزی شده اند خاموش بوده اند.

طی این سالها این پدیده عجیب توجه جغرافیدانان، فیزیکدانان بسیاری را به خود جلب کرده است اما هیچ یک از آنها نتوانسته اند توضیح علمی درستی در مورد آن ارائه کنند. ساکنان جزیره یوفوها، اشباح و شیاطین را علت این پدیده اسرارآمیز می دانند. این ماجرا ابتدا در سال 2004 و با آتش گرفتن سریالی چندین منزل مسکونی که بدون هیچ دلیلی دچار آتش سوزی شده بودند آغاز شد. در این حادثه مرموز تعدای از هدایای  جشن های عروسی و  مبلمان منازل دچار آتش سوزی شدند  و در چند مورد لوله های آب داخل منزل دچار ترکیدگی شد. برای حل این مشکل شرکت برق محلی تصمیم گرفت برق جزیره را قطع کند اما این راهکار نیز کمکی به حل ماجرا نکرد. پس از ادامه آتش گرفتن های سریالی، این جزیره تخلیه و تحقیقات در این مورد آغاز شد اما کارشناسان و مسئولان محلی موفق به حل معما نشدند.

آتش گرفتن های سریالی و وقوع اتفاقات عجیب ادامه پیدا کرد و افراد جزیره کم کم به این پدیده عادت پیدا کردند. نشت آب در سه خانه، آتش گرفتن حمام و مبلمان در 35 خانه ، شکسته شدن شیشه های چندین اتومبیل و مرگ مشکوک حیوانات در جزیره از جمله این اتفاقات بودند.

با وجود گذشت بیش از 10 سال از ماجرا هنوز هیچ فردی دلیل وقوع این اتفاقات مرموز و غیرعادی را نمی داند. این در حالی است که وقوع این پدیده با نظریه پردازی های عجیبی نیز همراه بوده است. طبق یکی از نظریه های قدیمی برخی بر این باور بودند فردی که در سن نوجوانی ناراحتی های عاطفی شدیدی ( مانند استفن کری) را تجربه کرده بود می تواند در پشت این حوادث باشد. برخی نیز یوفوها را علت وقوع این اتفاقات عجیب می دانند. با این حال هیچ محدودیتی برای تخیل انسان وجود ندارد تا اینکه یک توضیح علمی برای این پدیده اسرارآمیز ارائه شود.

انتهای پیام/

تعجب دانشمندان از وقوع پدیده سریالی مرموز در یک جزیره!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع پدیده مرموز سریالی در جزیره‌ای در ایتالیا! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..