تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وساطت پروین برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس

وساطت پروین برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس

ورزش > لیگ برتر - رامین رضاییان قراردادش را با اوستنده فسخ کرده و هنوز تیمی برای خود انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان یکی از بازیکنان خوب ایران در جام جهانی بود که همچنان بدون تیم است. رامین قراردادش را با اوستنده فسخ کرده و هنوز تیمی برای خودش انتخاب نکرده است. رضاییان از تراکتورسازی پیشنهاد دارد اما با تبریزی ها به توافق نرسید. گفته می شود رضاییان علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد اما سد محکمی به نام برانکو را در پیش روی خود دارد. برانکو دو فصل پیش رضاییان را از پرسپولیس کنار گذاشت و دیگر از او صحبت نکرد اما شنیده می شود که علی پروین برای بازگشت رضاییان به جمع سرخپوشان وساطت کرده و باید دید برانکو چه تصمیمی می گیرد.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وساطت پروین برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..