تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رگهای مسدود بدن را با این نسخه خانگی باز کنید!

نسخه ی آلمانی‌ها برای باز شدن تمام رگهای گرفتهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای باز کردن رگهای مسدود بدن، عفونت ها و سرماخوردگی می توان از یکی از قدیمی ترین نسخه های رایج در میان مردم آلمان استفاده کرد. روش درمانی که اصولاً توسط اطبا قدیمی هر کشور تجویز می شده است. بعد از مدتها مطالعه و آزمایش با ساده ترین تجهیزات تایید و ارائه می شده است.


باز شدن رگها و درمان عفونت و سرماخوردگی با سیر 

زنجبیل سیر لیمو سه محصول طبیعی است که به پاک شدن رگهای مسدود و عفونت ها کمک می کند این محصول فواید زیادی دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است، مانند :کاهش چربی خون، پاکسازی خون و بالا رفتن ایمنی بدن و محافظت از قلب و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد. در ادامه روش تهیه ی این داروی گیاهی را برایتان خواهیم کفت:

مواد اولیه :

4 عدد سیر و زنجبیل 4 عدد لیمو 2 لیتر آب

نحوه ی آماده سازی:

تکه های لیمو را با سیر و زنجبیل مخلوط کنید و آب را به آن اضافه کنید، چند دقیقه روی حرارت قرار دهید وقتی از دما افتاد آن را داخل بطری شیشه ای بریزید.

مقدار مصرف:

دو فنجان قبل از غذا با شکم خالی بخورید و فراموش نکنید که حتما قبل از مصرف شیشه را تکان دهید تا مواد با هم مخلوط شوند.

خواص سیر : سیر خاصیت ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی و ضد ویروسی دارد.

خواص زنجبیل : زنجبیل خاصیت ضد ویروسی دارد و با بیماری ها و باکتری ها مبارزه می کند.

خواص لیمو : لیمو خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد و به دفع عفونت ها و سرماخوردگی ها کمک می کند.

منبع: بهداشت نیوز

انتهای پیام/

نسخه ی آلمانی‌ها برای باز شدن تمام رگهای گرفته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رگهای مسدود بدن را با این نسخه خانگی باز کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..