تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا رشیدپور شنبه به «حالا خورشید» برمی‌گردد

رشیدپور شنبه به حالا خورشید برمی گرددبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه «حالا خورشید» حدود یک هفته است بدون رضا رشیدپور و با حضور حمید ترابیان و پرویز نشاط از شبکه سه پخش شد که این اتفاق حواشی و شایعاتی چون قهر رشیدپور را به همراه داشت.

اما یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  اعلام کرد رشیدپور این روزها به دلیل کسالت حضور نداشته و قرار است از روز شنبه در برنامه «حالا خورشید» حاضر شود.

همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و صفر، تغییراتی در محتوای این برنامه خواهد شد و «حالا خورشید» با حال و هوای محرم پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه «حالا خورشید» شنبه تا پنج شنبه ساعت ۷:۳۰ صبح از شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا رشیدپور شنبه به «حالا خورشید» برمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..