تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این روزها چرا کاربران، فیس‌بوک را از موبایل خود پاک می‌کنند؟

این روزها چرا کاربران، فیس‌بوک را از موبایل خود پاک می‌کنند؟

به گزارش خبرآنلاین، در نظرسنجی انجام‌شده توسط pew مشخص شد کاربران این روزها به دلایل مختلف از فیس‌بوک فرار کرده و ترجیح می‌دهند تا اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را از روی گوشی خود حذف کنند.{لینک}

در نظرسنجی مذکور همچنین 20 درصد از کاربران 50 تا 64 ساله و تنها 12 درصد از افراد بالای 65 سال اعلام کردند فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کرده‌اند.

تقریباً نیمی از پرسش‌شوندگان گفتند اپلیکیشن را در 12 ماهه اخیر پاک‌کرده و دیگر از آن استفاده نمی‌کنند.

نکته جالب دیگر اینکه تعداد افرادی که فیس‌بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی را از گوشی خود پاک‌کرده‌اند، بیشتر جمهوری‌خواه هستند تا دموکرات و این نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان بیشتر از قبل از شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته‌اند.

سوءاستفاده فیس‌بوک از دیتای خصوصی کاربران و فروش تجاری آن به شرکا، سوءاستفاده روسیه از شبکه فیس‌بوک برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ مهم‌ترین دلایل فاصله گرفته کاربران آمریکایی از فیس‌بوک محسوب می‌شود و حالا سانسور در این شبکه باعث شده است تا حذف اپلیکیشن از روی موبایل‌ها شدت گیرد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این روزها چرا کاربران، فیس‌بوک را از موبایل خود پاک می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..