تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهسازی شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ناتوانان جسمی

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعي و با هدف ارائه خدمات مالي به ناتوانان جسمي - حرکتي از جمله معلولين و سالمندان نسبت به مناسب سازي شعب خود اقدام نموده است.

به گزارش شمانیوز، بانک قرض الحسنه مهرایران با توجه به مسئولیت هاي اجتماعي و اقدامات راهبردي خود براي توانمندسازي نيازمندان جامعه، در گامي ديگر بهسازي و مناسب سازي شعب براي سهولت دسترسي معلولان و سالمندان را در برنامه ريزي هاي خود قرار داده است.
در این راستا، ایجاد رمپ معلولان، همسطح سازی دستگاه خودپرداز و پیاده رو، بهبود جانمايي شعب و استاندارد سازي ارتفاع آن با بر و کف اصلي خيابان به منظور تسهيل در عبور افراد معلول برخي از اقدامات انجام شده است که با هدف استفاده آسان از امکانات، تجهيزات و خدمات بانکي بدون نياز به حضور همراه براي ناتوانان جسمي و حركتي صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش، تا کنون بیش از ۱۲۰ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به معیارهاي لازم براي استفاده معلولان، سالمندان و افراد کم توان استاندارد سازي شده است.

منبع:  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهسازی شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ناتوانان جسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..