تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه نگران اقدامات آمریکا در خاورمیانه

خبرگزاری مهر : «کنستانتین کوساچف» رئیس کمیته بین الملل شورای روسیه اظهار داشت که روسیه نگران اقدامات دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» در خاورمیانه است. برنامه جدید آمریکایی ها برای حل و فصل موضوعات خاورمیانه نیز باعث ایجاد اطمینان نمی شود.

کوساچف گفت: اخیرا تحولات بسیاری در جهت حل و فصل اوضاع خاورمیانه رخ داده است. و همه آنها مثبت نبوده اند. ما در مورد اقدامات دولت کنونی ایالات متحده بسیار نگران هستیم. دولت آمریکا تصمیم غلطی گرفت و بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرد.

وی افزود: این اقدام مخالف توافقنامه های بین المللی است که قبلا توسط کارگروه خاورمیانه به دست آمده است. این تصمیم آمریکا درخصوص بیت المقدس هیچ وجه قانونی ندارد و برای روسیه، شرق بیت المقدس، بدون شک وضعیت پایتخت فلسطین خواهد ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه نگران اقدامات آمریکا در خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..