تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ بسیج به معنای مقابله با فتنه و فتنه گری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دلیل شکست ناپذیری ملت ایران و نظام اسلامی ، تفکر و عمل بسیجی است .

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام همزمان با آغاز رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله (صلی الله علیه و آله و سلام)2 در گفتگو با خبرنگار ما، به تشریح ویژگی های بسیج و بسیجیان مخلص از منظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، گفت: بسیج، پاسداری از هویت ملی و دینی و حضور در میدان های مختلف نیاز نظام در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: تنها مجموعه ای که در همه این عرصه ها فعالیت دارد، بسیج است که این مهم ترین ا متیاز بسیج بر سایر مجموعه هاست.

وی ادامه داد: امروز مهم ترین وظیفه بسیج ترویج فضائل اخلاقی و استقرار معنویت در جامعه و راهنمایی دلسوزانه نسل جوان کشور به سوی حقیقت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پایه اصلی کار بسیج و بسیجی، اخلاص است و گمنام از جمله تعبیرات حضرت امام (ره) درباره بسیج و بسیجیان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: گمنام یعنی به دنبال نام و نشان نبودن. اگر اخلاص شد، آن وقت خودمحوری و خودپرستی برکنار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آنهایی که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را تهدید می کنند، بدانند که انقلاب و نظام مقدس اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است.

وی، تأکید کرد: هر فرد ایرانی بالقوه یک بسیجی است. اکثریت قاطع ملت عزیز ایران بسیجی هستند؛ مگر عده معدودی که یا دچار خودپرستی هستند، یا اینکه دستشان زیر سنگ دشمن است.

این مقام مسئول، دلیل شکست ناپذیری ملت ایران و نظام اسلامی را تفکر و عمل بسیجی دانست و گفت: باید هوشیار باشیم؛ زیرا امتحان همیشه و برای همه وجود دارد و این حرکت و عمل بسیجی نباید سست شود. جهت حرکت نیز نباید عوض شود، جهت حرکت باید به سمت مقابله و مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی باشد.

وی، افزود: بسیج یک فرهنگ است. فرهنگ بسیج یعنی پیشرو بودن در همه عرصه های اساسی زندگی. فرهنگ بسیجی شناسنامه این انقلاب است. فرهنگ بسیجی یعنی عشق به خدا، بندگی در مقابل خداوند متعال، یعنی اخلاق مداری، وحدت، انسجام و مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز تصریح کرد: فرهنگ بسیجی به معنای مقابله با فتنه و فتنه گری است. فرهنگ بسیجی به معنای مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی و پایداری و مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه برخی ویژگی های بسیج و بسیجی از دیدگاه قرآن و حضرت امام(ره) را برشمرد و گفت: بسیج و بسیجیان دارای یک تفکر و اندیشه و فرهنگ با عناصر و مشخصات ویژه هستند.

وی تأکید کرد: اخلاص بسیجی، شجره طیبه بودن بسیج، شجاعت و شهامت ، همیشه پیروز بودن بسیجیان، استقامت و پایداری ، تابع ولایت بودن و آگاهی و آمادگی داشتن برای جهاد از مهم ترین ویژگی های بسیجیان می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) پیرامون ضرورت آمادگی و هوشیاری آحاد ملت ، گفت: در هنگام خطر ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگی لازم رزمی را داشته باشند .

وی، ضرورت هوشیاری نیروهای مسلح و ارتقای توان رزمی آنها از منظر مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه نیروهای مسلح باید هوشیار باشند؛ اما بسیج احتیاج به هوشیاری مضاعف دارد. بسیجیان سلحشور باید همواره آماده و هوشیار باشند تا در مواقع لزوم به وظیفه دفاع مقدس قیام کنند.

گفتنی است: 20گردان بسیجی بیت المقدس در رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) 2 استان چهارمحال و بختیاری حضور دارند و همزمان با این رزمایش، 150گروه جهادی به مناطق محروم استان با محوریت حاشیه شهرها اعزام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ بسیج به معنای مقابله با فتنه و فتنه گری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..