تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک شب زندگی در کویر به روایت تصویر

اقامتگاه های بوم گردی در نقاط کویری کشور مانند استان سمنان دارای ویژگی و خصوصیات خاصی هستند که در این گزارش سعی شده است این زیبایی ها، فرهنگ و معماری خاص مردم روستای بیابانک شهرستان سرخه در ساخت منازل به تصویر کشیده شود. صراط:

اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌هایی هستند که در محیط‌های طبیعی و بومی با رعایت بالاترین سطح ممکن ضوابط زیست محیطی و به شکلی سازگار با معماری بومی، بافت تاریخی و سیمای طبیعی منطقه تأسیس شده و ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به تنوع اقلیم، زمینه حضور و اقامت طبیعت‌گردان و گردشگران را با کیفیتی قابل قبول فراهم می‌کنند.

به گزارش ایسنا این اقامتگاه‌ها همچنین به عنوان یکی از الگوهای توسعه پایدار طبیعت‌گردی، سبب ارتقا و توانمندسازی جوامع محلی و جلب مشارکت سرمایه‌گذاران بومی می‌شود و با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، در مناطق بومی، از یک طرف به رشد اقتصادی و بهبود معیشتی جامعه بومی کمک کرده و از طرف دیگر از رشد بی‌رویه مهاجرت به شهرهای بزرگ جلوگیری می‌کند.

در حال حاضر 62 اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای مختلف استان سمنان با مجوز در حال فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران هستند، علاوه بر این تعداد اقامتگاه بوم‌گردی فعال در استان سمنان، 65 مرکز نیز برای دریافت مجوز تأسیس اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای استان سمنان در نوبت هستند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک شب زندگی در کویر به روایت تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..