تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان به بهره‎برداری از مشکلات داخلی دل بسته‎اند/ ناامیدشان کنیم

آیت‎الله جنتی در اختتامیه اجلاسیه خبرگان رهبری:

گروه سیاسی ــ رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن چهل‎سالگی انقلاب یادآور شد: دشمنان انقلاب به این دلبسته‎اند که مشکلات داخلی ما را از پا دربیاورد، اما امیدوارم مسئولان و سران قوا به شکلی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش ایکنا، آیت‎الله احمد جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز، چهارشنبه 14 شهریورماه، در اختتامیه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم که در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری این اجلاسیه و سخنرانی رؤسای قوای قضائیه و مقننه، گفت: جلسه خوبی بود و موارد مهمی مطرح شد.

وی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و دغدغه‎های جامعه در این بخش، تصریح کرد: گرانی مردم را از پا در می‎آورد و هیچ انسانی نیست که قلبش با دیدن مشکلات مردم به درد نیاید.

آیت الله جنتی با اشاره فرارسیدن چهل سالگی انقلاب یادآور شد: دشمنان انقلاب به این دلبسته‎اند که مشکلات داخلی ما را از پا دربیاورد، اما امیدوارم مسئولان و سران قوا به شکلی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود؛ ما باید دشمنان را ناامید کنیم.

یادآور می‎شود، پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم، عصر امروز با صدور قطعنامه‌ای در ۸ بند به پایان رسید و اعضای خبرگان رهبری، صبح فردا بعد از حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، با رهبر معظم انقلاب دیدار می‎کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان به بهره‎برداری از مشکلات داخلی دل بسته‎اند/ ناامیدشان کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..