تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین حادثه تروریستی امروز در کابل/ 20 کشته و 50 زخمی در دو انفجار

در حالی رسانه ها از وقوع دومین حادثه تروریستی در غرب شهر کابل خبر می دهند که الجزیره ۲۰ کشته و ۵۰ زخمی در دو انفجار امروز در این شهر را مورد تأئید قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دومین انفجار انتحاری نیز لحظاتی پیش در غرب شهر کابل پایتخت افغانستان روی داده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، انفجار تروریستی دوم در نزدیکی محل انفجار اول عصر امروز در غرب شهر کابل ناشی از منهدم شدن یک دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده گزارش شده است.

این انفجار در ایستگاه مدرسه در حوزه ششم امنیتی کابل در حالی روی داد که بازماندگان انفجار اول در یک ورزشگاه تجمع کرده بودند.

یک شاهد عینی در این باره اعلام کرد: انفجار دوم در ورودی مجتمع ورزشی خاتم الانبیاء کابل صورت گرفته است.

خبرگزاری الجزیره لحظاتی پیش با اعلام خبری فوری در این خصوص اعلام کرد: بر اثر دو انفجار امروز در غرب شهر کابل ۲۰ نفر کشته و ۵۰ فرد دیگر زخمی شده اند.

این درحالیست که ساعاتی پیش پلیس کابل اعلام کرده بود که یک انفجار در منطقۀ دشت برچی در غرب شهر کابل رُخ (انفجار اول) داده است.

منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند که این انفجار در نزدیکی یک استادیوم ورزشی اتفاق افتاده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین حادثه تروریستی امروز در کابل/ 20 کشته و 50 زخمی در دو انفجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..