تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار موتورسوار ۱۸ساله با دیوار تره بار

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ راکب یک‌دستگاه موتورسیکلت در برخورد با دیوار تره‌بار در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت۴:۲۰ صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت سوار در مسیر بلوار شقایق نبش خیابان ماهان در حال حرکت بود که ناگهان به دلیل عدم توانایی درکنترل وسیله نقلیه و سرعت غیر مجاز از مسیراصلی خیابان خارج شده و به دیوار بتنی بازار میوه تره بار برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز عوامل امدادی در محل حادثه گفت: بررسی علائم حیاتی راکب موتورسیکلت نشان داد که وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکب موتور سیکلت سبب مرگ این جوان ۱۸ ساله شده بود، گفت: موتورسیکلت سواران در هنگام رانندگی باید از کلاه ایمنی استفاده کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند

تصادف مرگبار موتورسوار ۱۸ساله با دیوار تره بار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار موتورسوار ۱۸ساله با دیوار تره بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..