تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی مرز استان الانبار و کربلا از حضور داعشی ها

نیرو‌های امنیتی عراق عصر امروز (چهارشنبه) در مابین استان کربلا و الانبار، با تروریست‌های داعش درگیر شدند.

عصر امروز (چهارشنبه) در پی گزارش حضور عناصری از تروریست‌های داعش در شمال دریاچه «الرزازه» در شمال استان کربلا و هم‌مرز با استان الانبار، چندین گروه از نیرو‌های امنیتی وارد درگیری با تروریست‌ها شده و توانستند منطقه را پاکسازی کنند.

به گفته‌ی یک منبع امنیتی، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تجمع عناصری از داعش در نزدیکی دریاچه «الرزازه» گروهی از نیرو‌های اطلاعاتی استان بابل به همراه نیرو‌های عشایر و بخشی از نیرو‌های تیپ ویژه وارد درگیری شدند.

پس از حضور نیرو‌های عراقی در منطقه، یکی از عوامل انتحاری داعش برای فرار باقی عناصر، خود را منفجر کرد که در پی آن، دو افسر و یک تن از نیرو‌های عشایر زخمی و دو تن دیگر نیز کشته شدند.

پس از وقوع درگیری، عملیات استان الانبار نیز نیرو‌های کمکی خود را وارد منطقه کرد. همچنین یک جنگنده نیروی هوایی نیز بر فراز منطقه به پرواز در آمد.

تروریست‌های داعش پس از نابودی خلافت مورد ادعای آن‌ها در عراق به صورت هسته‌های خاموش در مناطق بیابانی استان الانبار و همچنین در کوه‌های ما بین استان دیالی و کرکوک و صلاح‌الدین پراکنده شده‌اند و هر از گاهی به روستا‌ها حمله می‌کنند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/597621

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی مرز استان الانبار و کربلا از حضور داعشی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..