تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون دانشگاه پیام نور در گذشت

محمد حسن دوگانی معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانها دانشگاه پیام نور صبح امروز ۱۴ شهریور درگذشت


به گزارش سایت پی ان یو نیوز محمد حسن دوگانی، نماینده سابق مردم فسا در مجلس شورای اسلامی امروز (۱۴ شهریور) درگذشت، وی معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور و متولد ۱۳۳۵ در شهرستان فسا بود، وی به مدت ۳۰ روز در بیمارستان بستری بود.

زنده یاد دکتر دوگانی در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس عضو کمیسیون های آموزش و تحقیقات و اقتصادی مجلس بود و در مجلس هفتم نقش کلیدی در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی (در زمان مدیریت عبدالله جاسبی) ایفا کرد، وی با مدرک دکتری تخصصی ریاضیات، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بود.

در جلسه علنی امروز مجلس مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، درگذشت دکتر محمدحسن دوگانی نماینده مردم فسا در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را به خانواده وی و مردم شهرستان فسا تسلیت گفت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون دانشگاه پیام نور در گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..