تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای لغو جراحی‌ها به دلیل نبود یا کمبود تجهیزات پزشکی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، در ماه های اخیر به علت وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالب زیادی در بین مردم پیچیده بود که یکی از این شایعات هم کمبود تجهیزات پزشکی مورد نیاز در بیمارستانها و مختل شدن اعمال جراحی و سایر درمان ها است.

در این زمینه سرپرست واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مورد گفت: دانشگاه ما 19 بیمارستان غیر دولتی را تحت پوشش خود دارد و مؤظف است تجهیزات پزشکی مورد نیاز این مراکز را تهیه کند و خوشبختانه تغییر وتحولات اقتصادی کنونی نتوانسته خدمت رسانی و تامین کالا را با مشکل مواجه کند.

«امیر سیفوری» همچنین ادامه داد: اگر هم در مواردی کمبود وجود داشت با جابجایی از سایر مراکز سعی کرده ایم کمبود را برطرف کنیم.  

وی افزود: در روزهای اخیر اقداماتی هم جهت کاهش هزینه‌ها داشته ایم جایگزینی لوازم یکبار مصرف با معادل های دائم مصرف، نمونه ای از اقدامات ما جهت کاهش هزینه بود.

به گزارش ایفدانا، سیفوری همچنین ادامه داد: بیشتر لوازم مصرفی موررد نیاز در بیمارستانها جنس ایرانی هستند و ما هم با افتخار از آنها استفاده می کنیم و هیچ نگرانی بابت تامین وجود ندارد.

سیفوری با توصیه به هموطنان گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم به شایعات اعتنا نکنند زیرا تاکنون هیچ عمل جراحی یا هر گونه خدمت دیگری به دلیل نبود یا کمبود تجهیزات پزشکی لغو نشده است و خدمت رسانی مانند گذشته ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای لغو جراحی‌ها به دلیل نبود یا کمبود تجهیزات پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..