تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش صرفه جویی در سفر با وجود بچه

روش صرفه جویی در سفر با وجود بچه

اگر با بچه خود به مسافرت می روید باید مدیریت مالی داشته باشید و به بعضی از نکات هم توج کنید. اگر هنگام سفر به این نکات توجه کنید و آنها را رعایت کنید، مقادیر زیادی در هزینه های صرفه جویی می کنید و مسافرت شما لذتبخش تر می شود. در این مطلب 8 نکته که باعث می شود بهتر خرج کنید و سفری خوبی داشته باشید را بیان می کنیم.

مسافرت با بچه کوچک زیر دو سال

خیلی از شرکت های مسافربری هزینه بلیت کودک زیر دو سال را محاسبه نمی کنند و یا فقط 10 درصد از مبلغ بلیت را می گیرند.قبل از مسافرت با بچه کوچک بهتر است امکانات پروازی را که انتخاب کرده اید را در نظر بگیرید و از هزینه های آن با خبر باشید. به خاطر داشته باشید نگرفتن هزینه برای کودک زیر 2 سال در بیشتر مواقع، به معنی آن است که صندلی به او اختصاص داده نمی شود و باید روی پای شما بنشیند. اگر بتوانید مسافرت ها مهم را تا قبل از 2 ساله شدن بچه انجام دهید به میزان زیادی در هزینه های صرفه جویی خواهید کرد.

وسط هفته برای مسافرت بهتر است

چه در تعطیلات تابستانی باشید و چه در ایام مدرسه بچه ها، بهتر است روزهای وسط هفته را برای مسافرت انتخاب کنید زیرا هزینه سفر در اخر هفته یا تعطیلات ملی و مذهبی بیشتر از قبل می شود. اگر فرند شما دانش آموز است بهتر است چند روزی برای او مرخصی بگیرید و اواسط یا اوایل هفته سفر کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

با خودتان فیلم و کارتون ببرید

می توانید در هنگام سفر برای بچه خود فیلمو کارتون بگذارید تا او سرگرم شود. از قبل فیلم و کارتون های مورد علاقه کودک خود را بر روی تبلت بریزید و شارژر و پاوربانک هم با هماهنگی خدمه پرواز به همراه داشته باشید با این کار هنگامی که کودک شما بهانه می گیرد می توانید او را سرگرم کنید.

اسنک نخرید

یکی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید این است که بچه مدام بگوید «مامن من گشنمه»، در این موقع شاید شما هیچ وعده غذایی یا میان وعده ای همراه خود نداشته باشید. اگر سفر شما هوایی است ممکن است فرندتان از طعم غذای هواپیما خوشش نیاید و یا اگر با خودرو هستید ممکن است غذاهای سرراهی هم جالب نباشند و مورد اطمینان نباشند و همچنین باید برای آنها هزینه زیادی بپردازید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از مسافرت به فرزند خود یک وعده غذایی سالم بدهید و یا اسنک های مقوی درست کنید و همراه خود ببرید.

هتلی که آشپزخانه دارد را انتخاب کنید

هزینه خورد و خوراک در سفر بسیار می تواند خرج بردارد. اگر می خواهید با بچه کوچک خود در سفر صرفه جویی کنید قبل از اینه هتل رزرو کنید باید مطمئن شوید کهاتاق یا سوییت شما یخچال و اجاق ماکروفر دارد. در این صورت می توانید مواد لازم برای پخت و پز را تهیه کنید و خودتان غذا را تهیه کنید که باعث می شود در هزینه ها بسیار صرفه جویی کنید

روش صرفه جویی در سفر با وجود بچه تفریح ارزان انتخاب کنید

قبل از اینکه تاریخ سفر را مشخص کنید، به سایت های که روی کالا و خدمات تخفیف بیشتری می دهند هم سری بزنید. ببینید به شهری که می خواهید سفر کنید، کدام تفریح ها، تخفیف بیشتری دارند و تخفیف خورده اند. یک مجموعه از این تفریحات تخفیف دار را انتخاب نید و بعد از قطعی شدن هتل و پرواز، بلیت این تفریحات را تهیه کنید. اگر با بچه کوچک باشید این کار می تواند در هزینه ها بسیار صرفه جویی کند و بیشتر به شما خوش بگذرد.

درباره سایز غذا سؤال بپرسید

سایز غذاهای هر رستورانی با رستوران های دیگر تفاوت دارد و بچه ها کمتر غذا میخورند. در مسافرت کردن با بچه کوچک قبل از سفارش دادن غذا، در مورد سایز آن سوال بپرسید. اگر سایز آن بزرگ بود، می توانید یک غذای کمتر سفارش دهید و یا فرزندتان غذا را به صورت اشتراکی میل کنید. در صورتی هم ه غذا باقی ماند، هم برای کمک به کاهش پسماند غذا و هم برای کاهش هزینه ها، از رستوران ظرفی بگیرید و غذا را داخل یخچال بگذارید و وقتی بچه گرسنه شد آن را گرم کنید.

داروهای لازم را همراه داشته باشید

تب بر های کودک، قرص سرماخوردگی و یا شربت سینه و داروهای ضروری برای کودک را همراه داشته باشید، تا در صورت بروز سرماخوردگی جزئی در مسافرت با بچه مجبور نشوید هزینه زیادی صرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش صرفه جویی در سفر با وجود بچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..