تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازرقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور در بیجار

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسابقات تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور صبح امروز ۱۴ شهریورماه به میزبانی شهرستان بیجار آغاز شد.
این پیکار‌ها در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی در پنج وزن (۵۰-کیلوگرم، ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم) و رشته کشتی پهلوانی در ۵ وزن (۵۰-کیلوگرم، ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم) برگزار می‌شود.
مسابقات طبق قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار می‌شود و در پایان به نفرات و تیم‌های برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.
مسابقات تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور طی روز‌های ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه در سالن دو هزار نفری بیجار می‌شود.
انتهای پیام/م

بیجار، میزبان رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازرقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور در بیجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..