تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان اوقاف بیش از ۲۰۰۰ روحانی در ایام تبلیغی محرم اعزام می‌کند

سازمان اوقاف بیش از ۲۰۰۰ روحانی در ایام تبلیغی محرم اعزام می‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در دیداری که پیش از ظهر امروز با آیت‌الله علوی گرگانی در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز مباهله اظهار داشت: در آستانه ایام محرم هستیم و طلاب و مبلغان آماده اعزام برای نشر معارف اهل‌بیت (ع) در این ایام هستند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به نزدیکی ایام تبلیغی محرم و آماده‌سازی مبلغان برای نشر معارف اهل‌بیت (ع) در این ایام افزود: بیش از ۲ هزار نفر از روحانیان کشور از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به مناطق مختلف و به‌ویژه مناطق محروم و مقبره‌های امام‌زادگان اعزام می‌شوند، امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیق دهد که بتوانیم در ایام تبلیغی دهه اول محرم اثربخشی خوبی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از محضر آیت‌الله علوی گرگانی به‌عنوان مرجعیت شیعه همواره استفاده کردیم و ایشان علاوه بر مرجعیت به‌عنوان یک مبلغ نیز فعالیت می‌کنند که جای تشکر بسیاری دارد، ما به آیت‌الله علوی گرگانی به‌عنوان یک استاد در زمینهٔ تبلیغ علوم دین استفاده می‌کنیم و از سخنان وی برای ره‌توشه مبلغان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان اوقاف بیش از ۲۰۰۰ روحانی در ایام تبلیغی محرم اعزام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..