تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم برای سومین بار قهرمان كونگ‌فو ايران شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدعلی کریمی, رئیس سبک کونگ‌فو گراتسان استان قم اظهار کرد: کونگ‌فو گراتسان یکی از سبک‌های فعال، پویا، افتخار آفرین و موفق زیر مجموعه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی در استان قم است که از رقابت‌های سال 1397 قهرمانی کشور میزبانی کرد و جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد.

رئیس سبک کونگ‌فو گراتسان استان قم افزود: این سبک فعالیت‌های متنوعی در بخش‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزش در قم انجام می‌دهد و به همین دلیل یکی از سبک‌های نمونه، موفق و پویای کونگ‌فو در قم است و با استفاده از فرصت میزبانی، رتبه نخست رقابت‌های قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

کریمی که علاوه بر ریاست این سبک در قم، مسوولیت نایب‌رئیسی سبک کونگ‌فو گراتسان کشور را نیز بر عهده دارد، ابراز کرد: رقابت‌های سال 1397 کونگ‌فو گراتسان قهرمانی ایران به هفته دولت به میزبانی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و تیم (الف) قم به مقام قهرمانی رسید، تیم (ب) قم نایب‌قهرمان شد و لرستان به مقام سوم دست یافت.

کریمی با بیان اینکه تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در نظر گرفته‌ شد و فدراسیون از این میزبانی رضایت داشت، عنوان کرد، این مسابقات را با حضور کونگ‌فوکاران مستعد و آینده‌دار استان‌های مختلف کشور در دو رده سنی پایه یعنی نونهالان و نوجوانان میزبانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: کونگ‌فوکاران رده سنی نونهالان و نوجوانان مجموعا در 20 وزن برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات به میدان رفتند، ضمن اینکه قهرمانان این دو رده در اوزان مختلف به اردوی تیم ملی سبک گرات‌سان برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی دعوت شدند.

کریمی که همزمان مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کونگ‌فو گراتسان ایران را نیز عهده‌دار است، عنوان کرد: در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشور توسط بنیانگذار این رشته، از قم که هفت سال متوالی موفق به کسب عنوان نماینده نمونه کشور در سبک گرات‌سان کشور شده قدردانی شد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کونگ‌فوکاران قم برای درخشش در این پیکارها، اظهار کرد: تیم کونگ‌فو گراتسان استان قم دو سال متوالی در شهرهای یزد و سمنان مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده بود و سومین عنوان قهرمانی پیاپی خود را نیز بالاتر از تیم لرستان به دست آورد.

انتهای پیام/الف

سومين قهرماني متوالي قمي‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم برای سومین بار قهرمان كونگ‌فو ايران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..