تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی دادستان‌های مازندران با جدیت در مبارزه با احتکار ورود کنند/مجازت‌های سنگین در انتظار محتکران و مفسدان اقتصادی

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/06/14 شناسه خبر: 1405527

دادستان مرکز استان مازندران با بیان اینکه به تمامی دادستان‌های شهرستان‌های استان ابلاغ شده است تا هر کجایی که نیاز به ورود دادستان‌های شهرستان درحمایت از همکاران‌مان در سازمان تعزیرات می‌باشد با جدیت ورود کنند، گفت: به شدت با محتکران برخورد قانونی خواهیم کرد و مجازت‌های سنگینی در انتظار آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدیونس حسینی عالمی در گفت‌وگو با بلاغ، در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص کشف و مبارزه با احتکار در استان اظهار کرد: دادستانی در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان، اقدامات مناسب و تنگاتنگی با سازمان تعزیرات حکومتی در استان داشته است.
 
وی افزود: در این خصوص جلسه موثر و خوبی با رییس سازمان تعزیرات حکومتی استان انجام پذیرفته است.
 
دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه اختیار و تصمیم‌گیری در خصوص اموال مشکوفه در اختیار سازمان تعزیرات می‌باشد، دادستانی استان به دستور ویژه دادستان کل کشور در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان و مفسدین اقتصادی دادستانی استان حمایت‌های ویژه‌ای در مورد کشف و کمک و همچنین ابلاغ دستورات قضایی  انجام داده است.
 
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طی نامه نگاری‌ها و تماس‌های صورت گرفته، در این خصوص به تمامی دادستان‌های شهرستان‌های استان ابلاغ شده است تا هر کجایی که نیاز به ورود دادستان‌های شهرستان درحمایت از همکاران‌مان در سازمان تعزیرات می‌باشد با جدیت ورود داشته و اقدامات قانونی و موثری در جهت مبارزه با احتکار کنندگان به عنوان مدعی‌العموم انجام گیرد.
 
حسینی عالمی خطاب به احتکارکنندگان هشدار داد: دادستانی استان همواره و در همه حال با جدیت با کسانی که اقدام به احتکار و یا اخلال در نظام اقتصادی کشور و استان داشته باشند به شدت برخورد قانونی خواهد کرد و  مجازات‌های سنگینی نیز در انتظار مفسدین اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی دادستان‌های مازندران با جدیت در مبارزه با احتکار ورود کنند/مجازت‌های سنگین در انتظار محتکران و مفسدان اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..