تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هفته نفس‌گیر در انتظار نساجی /نکونام و تقابل با خاطرات شیرین قرمز و آبی

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1397/06/14 شناسه خبر: 1405536

مربی جوان نساجی این روزها مشغول آماده کردن تیمش برای تقابل با پرسپولیس و استقلال در هفته ششم و هفتم لیگ برتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تیم نساجی مازندران که بعد از 24 سال، حضور در سطح اول فوتبال ایران را همراه با جواد نکونام تجربه کرده است، حالا با کسب پنج امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سیزدهم جدول حضور دارد.

این تیم در هفته ششم باید مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گرفت که به دلیل حضور قرمزپوشان در مسابقات آسیایی این دیدار به تعویق افتاد و به تاریخ دیگری موکول شد. حالا جواد نکونام از تعطیلات لیگ برتر استفاده و تیمش را در تهران مستقر کرده است و با انجام تمرینات مستمر آماده حضور در ادامه لیگ برتر می‎‌شود. نکونام در هفته ششم به مصاف تیم برانکو می‌رود تا یاد و خاطرات شیرین با این مربی تکرار شود. نکونام اولین بار همراه با برانکو پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را تجربه نمود.

این مربی جوان بلافاصله بعد از پرسپولیس رو در روی دیگر تیم مدعی پایتخت یعنی استقلال تهران قرار می‌گیرد. تیمی که بلافاصله بعد از بازگشت از اسپانیا به عضویت آن درآمد و قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. حالا او در دو هفته متوالی مقابل دو تیم مدعی لیگ برتر قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب نتایج خوب شخصیتی برای نساجی دست و پا کند.

تیم نساجی مازندران در اولین بازی خود بعد از تعطیلات لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود و کاپیتان این تیم به دنبال اثبات توانایی خود به برانکو است.

محمد عباس‌زاده کاپیتان حال حاضر تیم نساجی مازندران به واسطه درخشش در پرسپولیس تحت هدایت علی دایی نامی در لیگ برتر برای خود دست و پا کرد.

درخششی که تداوم نداشت و این بازیکن با حضور برانکو در پرسپولیس از جمع آن‌ها خارج شد و پس از بازی در راه‌آهن و سایپا حالا با پیراهن تیم زادگاه خود در لیگ برتر حاضر می‌شود.

عباس‌زاده پس از جدایی از پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های مختلف نسبت به بازگشت به تیم پرسپولیس ابراز علاقه نشان داد اما در طول این مدت با سد بزرگی به نام برانکو ایوانکوویچ مواجه شد.

حالا او این روزها از تعطیلات لیگ استفاده کرده و تمرینات خوب و مداومی را زیر نظر جواد نکونام پشت سر می‌گذارد و به دنبال این است با درخشش برابر تیم سابقش توانایی‌های خود را به رخ سرمربی کروات پرسپولیس بکشاند و با امیدواری بیشتری روزهای آینده را طی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هفته نفس‌گیر در انتظار نساجی /نکونام و تقابل با خاطرات شیرین قرمز و آبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..