تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان رایگان شد

ساعت: 11:38 منتشر شده در مورخ: 1397/06/14 شناسه خبر: 1405351

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ثبت احوال استان برای تسریع در دریافت کارت آن دسته از هم استانی هایی که تاکنون اقدام به پیش ثبت نام دریافت کارت نکرده اند از هفته دولت اقدام به پیش ثبت نام رایگان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 524 هزار و 417 نفر تا پایان مرداد ماه سال جاری  اقدام به تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند در خراسان شمالی کردند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی در صدور کارت ملی هوشمند رتبه سوم کشوری را کسب کرده است افزود: قریب به 80 درصد جمعیت بالای 15 سال استان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه به زودی کاربردی شدن کارت هوشمند ملی عملیاتی خواهد شد، ثبت احوال استان برای تسریع جهت دریافت کارت ملی آن دسته از هم استانی هایی که تاکنون اقدام نکرده اند از هفته دولت اقدام به پیش ثبت نام رایگان می کند.

وی گفت:  در حالی که تاکنون کسانی که قصد دریافت کارت هوشمند ملی را داشتند باید با پرداخت مبلغ  3000 تا 3500 تومان در کافی نتها، مراجعه به دفاتر پیش خوان و پست و پرداخت 7500 تومان برای تکمیل ثبت نام و پرداخت 20 هزار تومان به حساب خزانه بابت صدور کارت هوشمند ملی و یا   مراجعه به ادارات ثبت احوال و تکمیل ثبت نام و پرداخت مبلغ 20 هزار تومان به حساب خزانه واریز می کردند.

زاهدی نیا خاطر نشان کرد: اینک نیازی به پیش ثبت نام نبوده و افرادی که تاکنون اقدامی نکرده اند می توانند مستقیما به ادارات ثبت احوال مراجعه و صرفا با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان به حساب خزانه بابت صدور کارت هوشمند ملی بر اساس قانون بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی بدون پرداخت هزینه های اضافی اقدام کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 38 ایستگاه ثابت صدور کارت ملی هوشمند و 22 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در استان مشغول به خدمت رسانی خدمت رسانی به شهروندان هستند.

زاهدی نیا با اشاره به ارائه خدمات به روستاییان به صورت سیار خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام ها به صورت آنلاین انجام می شود، در روستاهایی که زیر ساخت مناسب 3Gو4G برخوردار باشند، امکان اخذ درخواست کارت ملی هوشمند توسط ایستگاه های سیار مقدور است.

وی در انتها گفت: ادارات ثبت احوال در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند.

 

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان رایگان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..