تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Omni Link برای کامپیوتر + کرک نهایی DARKSiDERS

بازی Omni Link یک اثر داستانی و بصری می باشد اما با هرعنوان دیگری که در این سبک دیده اید تفاوت خواهد داشت. گیم پلی بازی با انتخاب های دیالوگی خود ادغام شده است و هرآن چه شما در بازی انتخاب کنید، درلحظه تاثیرگذار خواهد بود. داستانی که فقط خواندن ندارد، بلکه تجربه های متعددی در آن نهفته است. با کاراکترهای بازی Omni Link ادغام شوید، درد و رنج های آن ها را تجربه کرده و خود را جای آن ها قرار دهید. تمامی تجربیات شما باعث می شوند تا جمع بندی خارق العاده ای را در انتهای بازی داشته باشید. دانلود بازی Omni Link اثر استودیو Roencia می باشد که در ۴م سپتامبر ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

شما عازم ماموریتی برای سازمان Zaos خواهید شد؛ با یک سفینه ی فضایی بیگانه مواجه می شوید و موجودی که لقبش Ectype D-7 می باشد با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. این موجود درواقع گونه ای جذاب و قدرتمند از تکنولوژی می باشد. شما سریعا متوجه این موضوع می شوید که چیزی بیش از این کشتی بیگانه و هوش مصنوعی آن در انتظار شماست. این هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است به طوری که می تواند انرژی را از سایر سفینه های فضایی جذب کند و آن ها را تکثیر نماید. این قابلیت اسرارآمیز با نام Omni Link شناخته می شود.

حال شما باید با دشمنی که اسمش The Virus می باشد و در گوشه ای از کهکشان زندگی می کند، مقابله کنید. ستارگان در حال نابودی هستند و سیارات در حال فروپاشی می باشند. هیچ کسی اطلاع دقیقی از اینکه Virus چه کسی است و چه چیزی می خواهد، ندارد. این وظیفه ی شماست که در دانلود بازی Omni Link جلوی نابودی هستی را بگیرید.

Omni Link PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Omni-Link

اسکرین-شات-بازی-Omni-Link اسکرین-شات-بازی-Omni-Link اسکرین-شات-بازی-Omni-Link اسکرین-شات-بازی-Omni-Link اسکرین-شات-بازی-Omni-Link اسکرین-شات-بازی-Omni-Link info

Omni Link is a visual novel at it’s core, but it’s unlike other visual novels you’ve read before. Game-play and dialogue choices mesh together so you can see a real impact to your decisions. A story is not only about reading, it’s about experiencing. Get involved with Omni Links characters, and experience their pains and joys as if they are your own. It all comes together in the end for an epic conclusion.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or greater
Processor: Intel Core 2 Duo 8500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Omni Link برای کامپیوتر + کرک نهایی DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..