تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب رتبه نخست فروش املاک مازاد در نظام بانکی توسط بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که شرکت های بورسی تحت مدیریت بانک از طریق بورس واگذار می شوند، افزود: شرکت ها و املاک دیگر از طریق مزایده عمومی با اطلاع رسانی گسترده توسط آگهی فروخته می شوند.

وی افزود: فروش املاک مازاد و بنگاه های در اختیار بانک، موضوعی نیست که تنها در اختیار بانک ما باشد، بلکه بانک به عنوان یک طرف معامله، املاک را به فروش می گذارد و باید خریدار نیز به این کار ترغیب شود.

حسین زاده با بیان این که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید بر خروج بانک ها از بنگاه داری و فروش املاک مازاد تاکید دارند، گفت: عزم بانک ملی ایران برای اجرا کردن این دستورالعمل جزم است.

مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: ما در حال مذاکره با خریداران هستیم، اما باید این را هم گفت که بسیاری از بنگاه ها به صورت قهری به بانک واگذار شده و این کار بابت بدهی دولت ها و یا بدهکاران حقیقی و حقوقی دیگر بوده است.

به گفته حسین زاده، تنها بابت بدهی امیر منصور آریا، هشت شرکت از جمله گروه ملی فولاد به بانک ملی ایران واگذار شده است که اغلب آنها دچار مشکل تولید هستند.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نمی توان زمانی برای فروش کامل همه بنگاه های و املاک در اختیار اعلام کرد، چون طرف تقاضا نیز باید برای خریدن این اموال وجود داشته باشد، اما همه تلاش ما تسریع در این کار با شرط حفظ بیت المال و اموال بانک است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب رتبه نخست فروش املاک مازاد در نظام بانکی توسط بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..