تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود ناگهانی شیر به خودروی گردشگران! +فیلم

ورود ناگهانی شیر به خودروی گردشگران! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده ورود ناگهانی یک شیر را به خودروی تعدادی گردشگر در سافاری پارک واقع در شبه جزیره کریمه به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این شیر به راحتی وارد خودروی توریستی می‌شود که بدون شیشه یا حفاظ است. این شیر که "فیلا" نام دارد به راحتی وارد خودرو شده و پشت فرمان قرار می گیرد. "اولگ زوبکوف"، صاحب 50 ساله این سافاری پارک در حالی که شروع به بازی با شیر می کند گردشگران نیز اقدام به گرفتن عکس سلفی با این شیر 2 ساله می کنند.

این در حالی است که هنوز مدت زیادی از حمله یک شیر به یک زن میانسال در این پارک نمی گذرد. حدود 8 هفته پیش "اولگا سولومینا" 46 ساله توسط شیر دیگری با نام " ویتیا" مورد حمله قرار گرفت و در حالی که روی زمین کشیده می شد از ناحیه دست راست دچار جراحت شدید شد. حمله این زن موجب تغییر برنامه بازدید از راه نزدیک گردشگران از شیرها توسط زوبکوف صاحب این پارک نشد. او حالت غیرعادی این زن و مصرف مشروبات الکلی را عامل اصلی حادثه دانست.

گفتنی است؛ زوبکوف سابقه زیادی در رام کردن این گربه های غول پیکر دارد و اصرار دارد در صورتی که گردشگران توصیه های او را هنگام مواجه شدن با شیرها انجام دهند در امان خواهند بود.

انتهای پیام/

لحظه هولناک سوار شدن شیر بر خودروی سافاری پارک گردشگران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود ناگهانی شیر به خودروی گردشگران! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..