تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قسمت خندوانه جمعه به روی آنتن می‌رود

جمعه آخرین قسمت «خندوانه» روی آنتن می‌رود/ خداحافظی رامبد جوان با فصل پنجم «خندوانه» //مهمان‌ها رو اضافه می‌کنم منتظر پخش سازمان هستمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرارسیدن ماه محرم و صفر و برپایی بیرق عزای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت آن حضرت، جمعه این هفته فصل پنجم از برنامه تلویزیونی «خندوانه» به پایان می رسد.

امشب خندوانه میزبان محمود کلاری بازیگر و مدیر تصویربرداری فیلم‌های سینمایی است.

جوان در فصل پنجم در کنار جناب خان «خندوانه» را روی آنتن برد و  با چهره هایی چون مهران مدیری، رضا رشیدپور، هادی حجازی فر و ...در این فصل از خندوانه گفتگو کرد و سری دوم  مسابقه «خنداننده شو» را به روی آنتن برد.

گفتنی است؛ فصل پنجم خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی سید علی احمدی هر هفته شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

انتهای پیام/

آخرین قسمت خندوانه چه زمانی پخش می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قسمت خندوانه جمعه به روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..