تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله

تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله

پسری 13 ساله به دختر جوان 20 ساله در مقابل دوستان و رفیقانش تجاوز کرد.

به گفته های پلیس، پسر جوان قربانی را کاملا برهنه و سپس با کمال خونسردی به وی تجاوز کرد، جالب اینجاست که او بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

طبق گفته های مامورپلیس، بلال خان در مقابل چشم دوستان 10 و 11 ساله خود به یک دخترجوان در انگلیس حمله و تجاوز کرد، او از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن وی از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

همچنین متهم کیف دخترجوان را که شامل موبایل و یک آی پد بود دزدید و آن‌هارا به فروش گذاشت.

وی بعد از تجاوز در نهایت به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم محکوم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند.

این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود.

در حال حاضر قربانی تجاوز بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی و روانی شده است.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..