تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول/ افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

در مصاحبه با پدر مرحوم احمد رضا شاکر مطرح شد؛

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم شاکر پدر مرحوم احمد رضا شاکر فردی که در تصادف خودرو همراه مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال بود و جان خود را از دست داد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گلایه‌های خود را از افرادی که در روند رسیدگی پرونده تاخیر می‌اندازند ابراز  کرد و گفت: هنوز نمی‌دانم چرا دوست دارند این پرونده را کش بدهند یعنی برای مقام قضایی مشخص کردن راننده در زمان تصادف کار دشواری است؟ البته همسرم بیشتر از من اطلاع دارد و با وجود اینکه پرسپولیسی هستم   دوست ندارم برای استقلال حاشیه درست کنم و اگر در دادگاه هم حاضر شوم نمی‌توانم قسم بخورم که مهدی قائدی پشت فرمان خودرو بوده است، اما خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده مرگ پسرم احمد رضا هستم.

شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول / افشای ابعاد تازه ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

تمام بوشهر می گویند راننده مهدی قائدی بوده است

او در مورد راننده این تصادف افزود: تمام بوشهر می‌گویند راننده مهدی قائدی بوده و در مصاحبه‌های همان زمان مسئولان پرونده نیز مشخص بوده که مهدی قائدی پشت فرمان بوده است و من گلایه دارم که چرا دادگاه این موضوع را این‌قدر کش داده و راننده را تعیین نمی‌کند. ما که در زمان تصادف در تهران بودیم و تمام این اطلاعات از تحقیقات پلیس، مصاحبه‌ها و گفته مردم است و تعجب می‌کنم چرا مراجع قضایی در این مورد نظر قطعی خود را اعلام نمی‌کنند.

چون باشگاه استقلال پشت این پرونده است قاضی دارد فوتبال بازی می کند
چرا بازیکن پرسپولیس فقط به جُرم هک اینستاگرام محروم شد اما قائدی با این اتفاق بزرگ هنوز آزاد است

کریم شاکر ادامه داد:، چون پشت این پرونده باشگاه استقلال است قاضی در حال فوتبال بازی کردن است و بیمه هم که دوست ندارد زودتر رای صادر شود، اما خدا و پیغمبری این پرونده باید بعد از این همه مدت به دست قاض دادگاه می‌رسید و این در حالیه که هنوز پرونده در مرحله دادیاری است، مگر بازیکن پرسپولیس در اندونزی پیج اینستاگرامش را هک کردن به سرعت از اردو اخراج نشد و محرومیت نگرفت؟ اما بازیکنی مثل قائدی در حال حاضر بدون مشکل فوتبال بازی می‌کند.آیا شرب خمر و رانندگی با سرعت غیر مجاز و نداشتن گواهینامه برای راننده جرم کمی است که هنوز به آن رسیدگی نشده است و این همه زمان برای صدور رای لازم داشته است؟

شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول / افشای ابعاد تازه ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

چرا کمیته اخلاق قائدی را محروم نمی کند؟

وی افزود: چرا کمیته اخلاق در این مورد بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم نمی‌کند؟ وقتی یک بازیکن خالکوبی می‌کند کمیته اخلاق به سرعت او را فرا می‌خواند، اما برای جرم به این بزرگی هنوز هیچ مرجعی برای محرومیت قائدی دست به کار نشده است.من قبول دارم که هنوز این موضوع ثابت نشده است، اما شواهد این است که قائدی در این اتفاق شریک بوده است، اما نمی‌توانم قسم بخورم او پشت فرمان بوده است.

شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول / افشای ابعاد تازه ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

وقتی قائدی را در ترکیب تیم ملی دیدیم،همسرم آتش گرفت

وی درباره دلیل تاخیر در صدور رای و افراد احتمالی که باعث روند کُند رسیدگی این پرونده شده اند گفت: این‌ها فقط برای اینکه آینده فوتبالی مهدی قائدی خراب نشود در پشت پرده این موضوع را طول می‌دهند، من بد دشمنم را هم نمی‌خواهم بچه من از دست رفت، اما باور کنید وقتی مهدی قائدی را در ترکیب تیم ملی دیدیم، همسر من داغش تازه شد چرا که پسر من هم می‌توانست به آنجا برسد.

قاضی  می تواند با اعترافِ 4 سرنشین دیگر، راننده اصلی را پیدا کند

وی گفت: من همه چیز را به خدا می‌سپارم و هر شخصی که در این پرونده دست برده است و می‌برد که وقفه در صدور رای بوجود بیاورد را به خدا واگذار می‌کنم، ۴ نفر دیگر در این ماشین حضور داشتند و قاضی می‌تواند از این ۴ نفر به اصل ماجرا برسد در حالی که این ۴ نفر در ابتدا اعلام کردند قائدی پشت فرمان بوده است، اما امروز حرفشان را عوض کردند.

مقصر تصادف باید مجازات شود

وی درباره اهدای اعضای بدن احمد رضا شاکر به بیماران نیازمند گفت: خوشحالم که بچه ام با مرگش جان ۸ همشهری اش را نجات داد و همین برای من کافی است، اما مادرش هر روز سر خاکش می‌رود و خواهرش ناراحتی اعصاب گرفته است و هر شخصی مرتکب این اشتباه شده است باید مجازات شود.

شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول / افشای ابعاد تازه ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

شنیدم موضوع شرب خمر را از پرونده پاک کردند
می خواستند برای مرگ پسرم صحنه سازی کنند

وی درباره اظهارات دادیار پرونده گفت: دادیار پرونده می‌گوید زندان و جریمه نقدی مجازات این جُرم است، اما قتل عمد نیست و شبه عمد محسوب می‌شود، اما من شنیدم بحث الکل را از پرونده پاک کرده اند و در زمان حادثه عده‌ای می‌خواستند جوری ماجرا را نشان دهند که پسرم با موتور تصادف کرده است و صحنه سازی کنند، اما برادر همسرم و ماموران کلانتری متوجه شدند و ما را هوشیار کردند، ببینید تا چه حد پیش رفته بودند که می‌خواستند بگویند پسر من در ماشین نبوده است.

 بعد از حادثه قائدی نه زنگ زد و نه پیام داد

پدر مرحوم شاکر در مورد درخواست مجازات مهدی قائدی و یا هر شخص متهمی در پرونده مرگ پسرش گفت: من درباره مجازات مقصر تصمیم شخصی نمی‌گیرم و هر چیزی را قانون در نظر بگیرد من و همسرم در مورد بخشش با هم مشورت خواهیم کرد، اما باور کنید من مهدی را هم مثل پسرم دوست داشتم و از او نگهداری کردم، اما متاسفم که قائدی با این حادثه بزرگ یک زنگ به من نزد و یک پیام نداد و ما از این موضوع ناراحت هستیم.

با این رفتار، سخت می توانند از همسرم رضایت بگیرند

وی افزود: از روز شنبه با وکیلم پیگیری جدی خواهیم کرد باور کنید هر وقت مهدی قائدی را در زمین می‌بینیم همسرم آتش می‌گیرد، اما کم لطفی کردند نه خودش نه بزرگتر هایش حتی برای تسلیت نیامدند هر چند قبول دارم که اطرافیان آن‌ها را ترساندند و بهانه خوبی دستشان دادند. امیدوارم هر چه سریعتر قانون درباره این پرونده رای صادر کند و هر چه قانون بگوید ما قبول داریم، اما با شرایط بوجود آمده و ناراحتی همسرم از اتفاقات این چند وقت، سخت است از او رضایت بگیرند.

شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول / افشای ابعاد تازه ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

قائدی طوری رفتار می کند انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
با آن مدل مو! می رود جلوی دوربین و بیشتر داغ ما را تازه می کند

اتهام شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول/ افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

وی درباره ارتباط خانوادگی با مهدی قائدی گفت: مهدی دوست صمیمی پسرم بود و اگر احمد رضا زنده بود راضی نبود مهدی ۱۰ روز را هم در زندان باشد، اما با همه این حرف‌ها من بوشهری و خونگرم و صبور هستم و همسرم تهرانی است و بعید می‌دانم برای این موضوعات کوتاه بیاید. معتقدم به جز رضایت و شکایت ما قانون باید پیگیری کند مگر می‌شود شخصی در حالت غیر متعادل در اثر مصرف الکل پشت فرمان بنشیند و جان عده‌ای را به خطر بیندازد؟ مهدی قائدی جوری رفتار می‌کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و با تیم ملی فوتبال امید با این مدل مو می‌رود جلوی دوربین و بیشتر داغ مادر احمد رضا را تازه می‌کند و کمیته‌های اخلاق و انضباطی هم در این مورد سکوت کردند.

بیشتر بخوانید: پرونده تصادف مهدی قائدی در انتظار تایید رای نهایی فتحى: برای پرونده "گومز "باید ۴۵۰ هزار دلار پرداخت کنیم بازگشت طارق به تمرینات/ جابر در استقلال ماندنی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام شرب خمر، قتل شبه عمد و رژه تلویزیونی مقابل دیدگان مادرِ مقتول/ افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده تصادف مهدی قائدی /آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..