تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادکاران ایران حریفان خود را در 5 وزن نخست جام کرکین شناختند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در رقابت های جام دیمیتری کرکین روسیه به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ایگور پتروف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده پیتر کوپیلوف از روسیه و ولادمیر ایگوروف از مقدونیه می رود.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست به مصاف رومان میخایلوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران افغانستان و استونی مبارزه می کند. در این وزن 28 نفر حضور دارند. ویکتور راسادین و ایگور پونوماریف از روسیه و دولت نیازبیکوف از قزاقستان از نفرات مطرح این وزن هستند.

در وزن 74 کیلوگرم 19 نفر حضور دارند که تیم ایران در این وزن نماینده ای ندارد. فرانک چامیزو از ایتالیا، گانزوریک از مغولستان، اسرائیل کاسیموف از روسیه و گاجی موراد عمراف از آذربایجان نفرات مطرح این وزن هستند.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در دور اول به مصاف ایوان بوریسوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده اویتومن اورگودول از مغولستان و عبدالرسول وهاب اف از ازبکستان دیدار می کند. در این وزن 16 نفر حضور دارند. سوسلان کتسویف و آرسن علی موسالالیف از روسیه از نفرات مطرح این وزن هستند.

دروزن 97 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند مسعود خواجه صالحانی در دور نخست با آیون بولتونوف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف نورماگمد گادجیف از آذربایجان می رود.

مسابقات اوزان فوق روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود و رقابت های پنج وزن دوم نیز روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

مجید داستان و محمد رمضان پور در وزن 61 کیلوگرم، فرزاد عموزاد خلیلی در وزن 70 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

مراسم قرعه کشی 5 وزن نخست جام دیمیتری کرکین روسیه برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادکاران ایران حریفان خود را در 5 وزن نخست جام کرکین شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..