تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش متفاوت شفر به حضور مجیدی و جباری

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال استقلال واکنش متفاوتی نسبت به حضور دو بازیکن پیشین آبی‌پوشان در کادر فنی داشته است.

از زمانی که وینفرد شفر به ایران آمد و هدایت استقلال را برعهده گرفت، بحث‌هایی درباره حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی صورت گرفت، اما هر بار شفر آن را تکذیب کرد.

مدیران سال گذشته استقلال تلاش زیادی کردند تا مجیدی به کادرفنی اضافه شود، اما سرمربی آلمانی موافقت نکرد. در ادامه، این فصل هم صحبت‌های برای حضور مجیدی شده، اما مدیران استقلال همه چیز را برعهده شفر گذاشته‌اند.

پس از جدایی سانیاک مربی اهل چک استقلال، بحث جانشینی او در کادرفنی مطرح شده که این بار نام مجتبی جباری را به شفر پیشنهاد شده است. جالب است که سرمربی آلمانی استقلال این بار خیلی مخالفت نکرده و گفته که با بررسی شرایط، تصمیمش را خواهد گرفت.

این نوع برخورد شفر نشان می‌دهد که سرمربی استقلال خیلی رغبتی برای حضور مجیدی نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش متفاوت شفر به حضور مجیدی و جباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..