تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمول غذایی ویژه برای پاکسازی کبد + اینفوگرافی

مصرف مواد غذایی برای پاک‌سازی کبد+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ عملکرد اصلی کبد حذف مواد مضر‌ از جمله اکسیدان‌ها از بدن است، همچنین کبد مسئولیت‌ از بین بردن هورمون‌های اضافه در بدن را بر عهده دارد و بر همین اساس عملکرد ضعیف این اندام می‌تواند موجب بروز آکنه‌ و سندروم‌ پیش از قاعدگی‌ دردناک شود.

تعادل سطوح قند خون نیز توسط کبد انجام می‌شود، زمانی که این کار به درستی صورت نگیرد با احساس خستگی بیشتر و افزایش وزن مواجه خواهید شد در برخی موارد این شرایط می‌تواند به بیماری دیابت منجر شود.

صفرا‌ توسط کبد تولید می‌شود و بدون صفرا سطوح کلسترول‌ افزایش می‌یابد که این خود می‌تواند موجب اختلالات گوارشی و نفخ معده و همچنین آلرژی‌های غذایی و جذب ضعیف ویتامین‌ها به ویژه ویتامین‌های K، E، A، D می‌شود.

نمک، شیرین‌ کننده‌های مصنوعی، افزودنی‌ها و نگهدارنده‌ها، غذاهای سرخ شده، ادویه‌ جات و میوه‌های خشک را مصرف نکنید این مواد غذایی حاوی نگهدارنده‌ها، ترکیبات مصنوعی و مواد شیمیایی هستند که می‌توانند بر عملکرد کبد تأثیرگذار‌ باشند.

فرمول غذایی ویژه برای پاکسازی کبد+ اینفوگرافی

انتهای پیام/

مواد غذایی مفید برای پاک‌سازی کبد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمول غذایی ویژه برای پاکسازی کبد + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..