تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا وسیما که برای شرکت در اجلاس پیرغلامان حسینی به استان لرستان سفر کرده است با «سید نور خدا موسوی» و خانواده او دیدار کرد.

دکتر عسکری که به همراه سید موسی خادمی، استاندار لرستان و محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان به ملاقات این جانباز گرانقدر رفته بود، از صبر و استقامت همسر و خانواده این شهید زنده تجلیل کرد و گفت:جانفشانی شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده هایشان همیشه و در همه صحنه‌ها شایسته قدردانی است.

عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده

گفتنی است؛سیدنور خدا موسوی تکاور نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ هنگام درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی بر اثر اصابت یک گلوله دو زمانه به سرش در منطقه پل شکسته لار شدیداً مجروح شد. همرزمانش پیکر وی را به بیمارستان زاهدان منتقل کردند ولی بعد از عمل، در وضعیت درمان وی بهبود حاصل نشد و او با عنوان جانباز ۱۰۰ درصد بدون هیچ حرکت فیزیکی ۱۰ سال است در کما بسرمی برد.

عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده

انتهای پیام/

 رئیس رسانه ملی از شهید زنده لرستان عیادت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..