تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویر

بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت صنایع هوایی انگلیسی قصد دارد بالونی را طراحی کند که با امکانات ویژه برای نظارت امنیتی بیشتر بر شهرها به کمک پلیس بیاید.

این بالون با مجموعه‌ای از دوربین‌های با وضوع بالا، پلیس را در امر نظارت و عملیات نجات در شهرها یاری می‌کند. این بالون عجیب که به اندازه یک اتوبوس دو طبقه می‌باشد منتاسب با ساختمان ساختاری آن می‌تواند در مورد استفاده‌های تجاری، امدادی و نظارتی قرار بگیرد. شرکت سازنده این بالون ادعا کرده است که این وسیله نقلیه مجهز به یک پهپاد امدادی می‌باشد. این پهپاد می‌تواند در مواقع اضطراری با جدا شدن از بالون و حمل تجهیزات درمانی و دارو به کمک مصدومات بشتابد.

شرکت Avalon Airship تاکنون چند تصویر مفهومی از بالون ویژه خود منتشر کرده ولی هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات پروژه ارائه نشده است و باید منتظر نمونه اولیه آن در آینده بود. شرکت انگلیسی در سایت خود نوشت: بالون Eon با مشخصات ساده و موتورهای الکتریکی قدرتمند می‌تواند وسیله نقلیه بسیار سریع و کارآمدتر نسبت به وسایل نقلیه مورد استفاده در شبکه‌های جاده‌ای و راه‌آهن شود.

ویژگی هواپیمای هیبرید این امکان را به بالون می‌دهد تا مدت بیشتری را در آسمان باقی بماند. قدرت لازم برای حرکت Eon به وسیله موتورهای کاملا الکتریکی تامین می‌شود و با به علت وجود گاز هلیوم در مخازن بالون در هوا بدون روشن بودن موتور شناور می‌ماند. موتورهای الکتریکی این بالون می‌تواند با هر بار شارژ کامل قدرت لازم برای یک سفر 480 کیلومتری را فراهم کند.

امکان پرواز از روی آب و همچنین فرودگاه آمدن روی سطح آب ویژگی است که برخی از کارشناسان را نگران به وجود آمدن طوفان و آسیب رسیدن به مناطق شهری در زمان بلند شدن این وسیله نقلیه قدرتمند کرده است. سازندگان این بالون اعلام کردند برای تامین انرژی موتورهای الکتریکی و ذخیره‌سازی، توان لازم در ضمن حرکت بالون قصد استفاده از پنل‌های خورشیدی را دارند.

در ادامه تصاویری از این بالون عجیب مشاهده می‌کنید:

بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویر

بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویر

بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویر

بیشتر بخوانید: آسمان خراش‌هایی متحرک برای اسکان مردم در مناطق آسیب دیده+ تصاویر

انتهای پیام/

پرواز بالون الکتریکی عجیب بر فراز آسمان شهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالون عجیب پلیس، وسیله‌ای برای کنترل بیشتر بر شهر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..