تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‎شوند

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: دونالد ترامپ از شرکت در یک برنامه تلویزیونی واقع گرا به کاخ سفید رسید. خبر انتخاب او بسیاری از ستاره ها را شوکه و حتی عصبانی کرد اما با این حال برخی از آنها متقاعد شدند که شانس شان را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، امتحان کنند. اگر دوست دارید بدانید که این ستاره ها چه کسانی هستند، با ما در مطلب همراه باشید.

کانیه وست

کانیه وست از همان آغاز فعالیت اش، همیشه در ایونت و مراسم مختلف شرکت و حتی سخنرانی می کرد. او اعتماد به نفس بالایی در این زمینه دارد، به طوری که یک بار در یک برنامه تلویزیونی زنده گفت: «جرج بوش برای مردم سیاه پوست ارزش قائل نمی شود.» او حتی در برنامه MTV VMAs سال 2015 اعلام کرد که برای انتخابات بعدی، نامزد می شود.

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

او در این باره می گوید: «اگر پدربزرگ من زنده بود، نمی گذاشت از هدفی که در سر دارم، پا پس بکشم. چیزی که اهمیت دارد، ایده های ناب و جدید است. افرادی که صادق اند و می خواهند تغییراتی اساسی و متفاوت را در جامعه ایجاد کنند. من خودم به شخصه می خواهم در انتخابات 2020 حضور یابم. من دیدگاه سیاسی ندارم، به هیچ گروه سیاسی هم وابسته نیستم، بلکه نگاه من یک نگاه بشردوستانه است. هدف من ایجاد تغییرات برای مردم سرزمینم است. من دوست دارم که تا زنده هستم تغییراتی اساسی را برای زندگی مردمم ایجاد کنم.»

اگر چه کانیه وست تا به حال حرفی از کاندید شدن نزده بود، اما بعد از انتخاب ترامپ به عنوان ریاست جمهوری، تصمیم گرفت که او نیز شانس خودش را امتحان کند.

کریس راک

کریس راک، بازیگر و کمدین آمریکایی ست. اگر فکر کرده اید که او به شوخی در توییتر خود اعلام کرده که برای انتخابات 2020 نامزد می شود، اشتباه کرده اید. او این حرف را کاملا جدی زده است. در واقع انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، این انگیزه را حتی به ستاره های سینما و تلویزیون نیز داد تا رویای زندگی در کاخ سفید را در خیالشان واقعی ببینند.

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

کیتی پری

کیتی پری یکی از ستاره هایی بود که در انتخابات 2016، فعالیت های سیاسی زیادی داشت. او طرفدار هیلاری کلینتون بود و برای او رای های زیادی را جذب کرد. او در اینستاگرام خود پستی از خودش در کنار بیل کلینتون و جرج بوش گذاشت که بدون شک منظورش این بود که در انتخابات بعدی جا آنها خواهد نشست. اگرچه او در مورد این که می خواهد نامزد ریاست جمهوری سال 2020 شود، حرفی نزد اما علاقه او به سیاست بر هیچکس پوشیده نیست.

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

دواین جانسون

دواین جانسون جایی نوشته: «در حال حاضر من تنها از طریق سرگرم کردن مردم می توانم روی آنها تاثیر بگذارم اما روزی می رسد که از طریق سیاست تمام جهان را دگوگون خواهم کرد. خبر خوب این است که من یک آمریکایی هستم و می توانم برای ریاست جمهوری کاندید شوم.»

بعدها از او پرسیدند که آیا دوست داری برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 کاندید شوی، او نیز در جواب نوشت: «به نظر خودم احتمالش هست.»

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

اپرا وینفری

خیلی ها نظر اپرا وینفری را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 پرسیدند، که نشاندهنده طرفداران زیاد او بود، اما او خودش چگونه فکر می کند؟ او تا به حال طور دیگری فکر می کرد اما پس از انتخاب ترامپ، نظرش عوض شد. اپرا در این باره می گوید: «من هیچ تجریه ای در این زمینه ندارم و به نظرم اطلاعاتم به اندازه کافی نیست اما پس از ترامپ، دارم به این قضیه فکر می کنم.»

سخنرانی که او در مراسم گلدن گلاب 2018 کرد، بر احتمال این که او نامزد انتخابات بعدی باشد، افزود.

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

مارک زاکربرگ

تنها ستاره ها نیستند که به فکر نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 می باشند، بلکه افرادی چون مارک زاکربرگ نیز به این فکر فرو افتادند. زمانی که از او پرسیدند آیا می خواهد کاندیدا شود یا خیر، در جواب گفت: «من تمام تمرکزم این است که جامعه ام را به بهترین شکل ممکن بسازم. اصلا به همین دلیل است که در جایی مثل فیس بوک کار می کنم.»

مطمئنا این جواب، احتمال کاندید شدن او را رد نکرد. گزارشاتی نیز حاکی از این که او چندین بار با ترامپ دیدار داشته نیز پخش شده که همگی احتمال این قضیه را افزایش می دهد.

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

تیم مک‌گرا

تیم مک‌گرا، خواننده سبک کانتری، بارها و بارها در مورد انتخابات ریاست جمهوری و این که دوست دارد به عنوان نامزد در آن شرکت کند، سخن گفته است. او در این باره می گوید: «من برای رئیس جمهور شدن ساخته شده ام. این کار فرصتی را در اختیار من قرار می دهد تا بتوانم تغییرات اساسی را در جامعه ایجاد کنم.»

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند

مارک کیوبن

زمانی که از مارک کیوبن در مورد این که آیا می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت کند یا نه سوال کردند، در جواب گفت: «بهتر است که منتظر بمانید و ببینید. من هیچوقت نمی گویم که این کار را نخواهم کرد اما می توانم بگویم که رویایم نیست. بستگی به شرایط دارد، اگر صلاح بدانم، مطمئنا کاندید می شوم.»

ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری 2010 آمریکا می‎شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‎هایی که نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‎شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..