تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس فدراسیون چوگان: آموزش چوگان‌بازان در اولویت کاری فدراسیون است

رئیس فدراسیون چوگان: آموزش چوگان‌بازان در اولویت کاری فدراسیون استحجت اله دهخدایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه ثبت جهانی ورزش چوگان در یونسکو سبب شد امروزه دیدگاه مسئولان و حتی جامعه نسبت به ورزش ملی کشورمان تغییر کند، گفت: این مهم در حالیست که طی سالیان گذشته این ورزش ملی گاهی مورد بی مهری برخی مسئولان قرار می گرفت.

رئیس فدراسیون چوگان با بیان اینکه امیدوار است برخی مسئولان و افرادی که صرفا نتیجه گرا هستند از این به بعد به ورزش چوگان نگاه دیگری کنند، اظهار کرد: در واقع همه باید بدانند که چوگان هویت ملی دارد و باید آن را پاس داشت.

وی ضمن اشاره به اقدامات در دستور کار فدراسیون چوگان برای توسعه این ورزش در سراسر کشور، افزود: باید اذعان کرد آموزش علاقه مندان به ورزش که امر مهمی در توسعه رشته های ورزشی محسوب می شود امروزه با اولویت توسط مسئولان فدراسیون پیگیری می شود.

دهخدایی همچنین با بیان اینکه در تلاش هستیم شرایط راه اندازی باشگاه های چوگان در استان ها تسهیل شود، ادامه داد: نباید فراموش کرد که تلاش های انجام شده برای به ثمر رسیدن ورزش چوگان در برخی حوزه ها زمان‌بر است، به عنوان مثال با اقدامات صورت گرفته امروزه اسب های تربیت شده ایران برای چوگان در منطقه حرف اول را می‌زنند که امری قابل تامل است زیرا تربیت اسب برای این ورزش از اصول مهمی پیروی می کند و نیازمند گذشت زمان است.

رئیس فدراسیون چوگان خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که ثبت جهانی چوگان موجب آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ غنی ایرانی می‌شود از این رو امیدواریم اهالی رسانه با پیگیری و رصد دقیق تر این ورزش به رشد و توسعه و همچنین معرفی بیشتر چوگان کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو رونمایی می‌شود

دوره دانش افزایی چوگان بازان توسط عضو رسمی فدراسیون جهانی چوگان

داورزنی: ثبت جهانی چوگان به نام ایران مسئولیت ما را بیشتر می‌کند

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون چوگان در مورد اهمیت این رشته در ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس فدراسیون چوگان: آموزش چوگان‌بازان در اولویت کاری فدراسیون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..