تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انسان همواره به دنبال کشف و خلق زیبایی‌ها بوده و در این مسیر تلاش کرده است که از همه نعمت‌های خداوند برای خلق زیبایی‌ها استفاده کند. در این میان شن که معمولا به وفور در ساحل دریا و رودخانه یافت می‌شود، نظر هنرمندان مجسمه‌ساز را نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان به خودش جلب کرده است.

مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر

هنرمندان مجسمه‌ساز تلاش می‌کنند با اتکا به توانایی‌های خود مجسمه‌های شنی زیبایی را تولید کنند.

مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر

این مجسمه‌ها در اکثر مواقع به اندازه‌ای زیبا هستند که توجه اقشار مختلف جوامع را به خودشان جلب می‌کنند بنابراین هر ساله نمایشگاه‌های مختلفی در سطح جهان برگزار می‌شوند و مجسمه‌های شنی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر


ما در این گزارش تلاش کردیم برخی از زیباترین مجسمه‌های شنی خلق شده در ایران و جهان را به شما نشان بدهیم.

مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه‌های زیبای شنی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..