تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت عوارض اضافی از مردم در یکی از آزادراههای کشور

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت قطعی شرکت آزاد راه قزوین – رشت از سوی این اداره کل خبر داد

محکومیت شرکت آزاد راه قزوین – رشت به دلیل دریافت عوارض مازاد بر تعرفه

حقانی مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی شرکت آزاده راه قزوین - رشت به دلیل دریافت عوارض مازاد بر تعرفه قانونی برای تردد خودرو‌های عبوری از بزرگراه (طبق تراکنش‌های موجود) خبر داد.

وی گفت: طبق گزارش‌های متعدد مردمی و تنظیم گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، مبنی بر تخلف گرانفروشی شرکت آزاد راه قزوین – رشت، به دلیل وجود اقامتگاه قانونی شرکت در شهر تهران مرجع صالح رسیدگی تعزیرات تهران بوده است و لذا پرونده تخلف شرکت مذکور برای رسیدگی به تعزیرات استان تهران ارسال شد.

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از سوی شعبه 7 تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان تهران پس از رسیدگی و احراز تخلف شرکت مذکور به اتهام گرانفروشی، به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۸ میلیون و ۳۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد که رای صادره قطعی و لازم الاجرا است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: mizanonline.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت عوارض اضافی از مردم در یکی از آزادراههای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..