تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: نمی‌دانم سرمربی تیم‌ملی چه کسی است/ به بازیکنانم در بازی با الدحیل اطمینان دارم

ساعت24- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از لیست دعوت شده‌ها به تیم ملی فوتبال ایران ندارد و هر یازده بازیکنش شایستگی دعوت شدن به این تیم را دارند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش بعد از بازی با الدحیل گفت: از نحوه بازی‌ای که انجام دادیم راضی هستم. ما همه تلاش خود را انجام دادیم. از پرسینگ بالا گرفته تا انسجام تیمی. ما به حریف عملا اجازه ندادیم شانس گلزنی ایجاد بکند. به تیمی مثل الدحیل که دنبال قهرمانی در آسیاست، اجازه این کار را ندادیم. واقعا بازیکنان ما بسیار زحمت کشیده‌اند و تلاش کردند. از این بابت به آنها تبریک می‌گویم. البته کار ما برای بازی بعدی بسیار سنگین خواهد بود. اگر ما در آن بازی پیروز میدان بودیم و نتیجه یک بر صفر به سود ما بود، باز هم کار برای ما سخت بود و حتی اگر صفر بر صفر هم می‌کردیم، کار برای ما سخت بود. در حال حاضر هم همینطور است و شانس هر دو تیم برای پیروزی کاملا برابر است. بازی بسیار سختی در انتظار ماست. اما به بازیکنانم اطمینان دارم و به تلاش آن‌ها مطمئن هستم.

او در مورد بازی با الدحیل ادامه داد: ما در بازی برگشت هم به مانند بازی رفت همان تاکتیک و برنامه را خواهیم داشت و مهمتر این‌که ما باید در بازی برگشت هوشمندانه و عاقلانه عمل کنیم و اجازه ندهیم غافلگیر شویم. ۹۰ دقیقه زیاد است و ما گل‌های خودمان را خواهیم زد اما باید عاقل، پر از انگیزه و انرژی باشیم نه اینکه بدون کنترل خود حرکتی اضافه و بی‌برنامه انجام دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد کی‌روش و بازگشت او به ایران و همچنین اظهارات او که گفته بود یا جای من اینجاست یا جای برانکو عنوان کرد: در مورد این مساله صحبتی ندارم. من در حال حاضر نمی‌دانم چه کسی سرمربی تیم ملی ایران است. نمی‌دانم تا چه زمانی اردوی تیم ملی ادامه دارد و فدراسیون هم درباره جزئیات این اردو به ما اطلاع نداده است. من هم چنین حرفی نزدم بروید از خود او سوال کنید چون او این حرف‌ها را زده است. البته ایران هم نسبت به گذشته بزرگتر شده است.

برانکو در مورد خروج بیرانوند از پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: من به بیرانوند اعتماد دارم. او می‌توانست به من بگوید به اردوی تیم ملی می‌روم و می‌رفت شمال (خنده). اما آنقدری که من می‌دانم همه جای دنیا طبق مقررات فیفا دو هفته قبل از شروع تمرینات اردو نامه می‌دهند و رسما بازیکن را دعوت می‌کنند. البته این پیش‌دعوت است و چند روز قبل از شروع اردو نامه اصلی را برای دعوت ارسال می‌کنند. همان‌طور که برای بشار رسن این کار را از طرف کشورش انجام دادند و می‌نویسند که چند روز بازیکن را برای اردوی تیم ملی می‌خواهند چون بازیکن موظف است ۲۴ ساعت بعد از اتمام اردو تیم ملی خودش را به باشگاه معرفی کند و اگر از یک قاره دیگری می‌آید آن موقع ۴۸ ساعت فرصت دارد تا خودش را به باشگاه معرفی کند. این قانون فیفا است.

وی در مورد لیست تیم ملی و دعوت شدن یک بازیکن از پرسپولیس اظهار کرد: من نمی‌دانم کدام یک از بازیکنان را دعوت کرده‌اند چون اصلا خبر ندارم. بنابراین نمی‌توانم نظر بدهم. من خیلی خوشحال هستم که با بازیکنانم هستم و نمی‌توانم در این باره نظر بدهم. نمی‌دانم این بازیکنان از فدراسیون یا از کجا دعوت شده‌اند و آیا بازیکنان را دعوت کرده‌اند یا نه. به نظرم منطقی نیست با پیامک بازیکنان را دعوت کنند و به خاطر همین نظری نمی‌دهم.

برانکو درباره بازی با نود ارومیه در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی همیشه سخت است.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره لغو دو جلسه از تمرینات به خاطر مثبت نبودن شرایط زمین اظهار کرد: من خیلی ناراحت هستم که دو جلسه از تمرینات برگزار نکردیم چون شرایط برای برگزاری تمرین مهیا نبود.

وی در مورد دعوت شدن صادق محرمی به تیم ملی و اینکه چرا او موقعی که در پرسپولیس بود به تیم ملی دعوت نمی‌شد، اظهار کرد: من نمی‌دانم ایشان دعوت شده است یا خیر. من لیست را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم. در اینکه صادق محرمی بازیکن بسیار خوبی است شکی نیست.

برانکو در مورد اینکه جای بعضی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی خالی نیست، اظهار کرد: ۱۱ بازیکن من لیاقت پیراهن تیم ملی را دارند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: من اختلافی با کسی ندارم. تا حالا شنیده‌اید که من مخالف کسی صحبت کنم و علیه کسی صحبتی به میان بیاورم؟ اگر کسی با من مشکلی دارد من خبر ندارم. تا حالا شنیده‌اید که من از کسی بد بگویم یا نظر بدهم به لیست بازیکنانش. طبیعی است که همه بازیکنان آرزویشان این است که به تیم ملی دعوت بشوند.

او در مورد وضعیت مهدی شریفی عنوان کرد: این بازیکن را به سپیدرود قرض می‌دهیم.

وی در پایان گفت: بازی لیگ قهرمانان ما را یک روز به خاطر روز تاسوعا عقب انداختند. باید تشکر کنیم از مدیریت و مربی نساجی آقای نکونام به خاطر اینکه این پیشنهاد را پذیرفتند و این حس را کردند که برای آمادگی با الدحیل قطر باید آمادگی خود را کسب کنیم.

برانکو درباره کی‌روش گفت: ایشان چه سمتی در فوتبال ایران دارد که درباره او از من سوال می‌کنید؟ ایشان در حال حاضر چه پست و جایگاهی دارند؟ اگر او قراردادی امضا نکرده است درباره کی‌روش از من سوالی نپرسید. شما بروید از خود او سوالات‌تان بپرسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: نمی‌دانم سرمربی تیم‌ملی چه کسی است/ به بازیکنانم در بازی با الدحیل اطمینان دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..