تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لورفتن تصویر دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۷

فناوری اطلاعات > سخت افزار - تصویری از دوربین ورزشی گوپرو مدل Hero 7 در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، شکل و شمایل دوربینی که عکس‌هایش منتشرشده، شبیه مدل Hero 6 است که ظاهراً وعده داده‌شده تا لرزشگیر تصویری روی مدل 7 تصاویر بهتری را ضبط کند.{لینک}

گفته می‌شود هیرو 7 در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید راهی بازار خواهد شد. هنوز فرق‌های عمده این سه معلوم نیست اما گفته می‌شود مدل سفیدرنگ تنها مدلی است که نمایشگر جلو دارد.

قرار است دوربین جدید اواخر سپتامبر رونمایی شود اما آنچه مشخص است اینکه مردم این روزها ترجیح می‌دهند تا با پهپاد و گوشی خود فیلم بگیرند نه دوربین‌هایی مانند گوپرو!

لورفتن تصویر دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۷

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لورفتن تصویر دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..