تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میکروب معده در بارداری، خطرناکه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: یه هفته ای هست فهمیدم میکروب معده خیلی زیاد دارم، تحت درمانم،روزی۱۴ تا قرص می خورم. ازطرفی هم قبل تشخیص دکتر اقدام به بارداری کردم..حالا دکترا گفتن باردار نباید بشی،الان حس می کنم علایم بارداری دارم، اگه مثبت بود چیکار کنم؟؟؟ چ تاثیراتی قرصا خواهند داشت رو جنین؟
 

پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:

همراه عزیز برای ما ذکر نکردید که چه داروهایی استفاده می کنید. در هر صورت اول تست بارداری انجام دهید. سپس با مراجعه به پزشک زنان برای اتخاذ تصمیم درست اقدام نمائید و از هر گونه تصمیم خودسرانه پیشگیری کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میکروب معده در بارداری، خطرناکه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..