تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




28 گردان بیت المقدس و 300 گروه جهادی بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی استان گلستان حضور دارند

فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگوی خبری با سیمای گلستان :

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 28 گردان بیت المقدس و 300 گروه جهادی بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 استان گلستان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگوی خبری با سیمای گلستان  بمناسبت رزمایش اقتدار عاشورایی در این استان گفت:امسال یکی از برنامه های سازمان بسیج مستضعفین برگزاری نمایش و همایش اقتدار عاشورایی محمد رسوال الله (ص)2 است که این رزمایش از 9 تا 29 شهریور به مدت 20 روز در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود:به این دلیل ، رزمایش به نام پیامبر اکرم (ص) نام گذاری شد که در دوران پرافتخار دفاع مقدس اعزامی با نام محمد رسول الله در سال 65 داشتیم و آن کار بزرگ ملت عزیز ایران در آن برهه از تاریخ و آن خیل جمعیت که نشانه ی ادب و عمق ایران ، معرفت و بصیرت ملت ایران بود که لشگر ها به دو لشگر تقسیم شدند آن هم درست در زمانی که ما به یک انسجام و پشتیبانی قوی  نیاز داشتیم و یک ناامیدی برای دشمن ایجاد شد که ذائقه ی مللت ایران این شیرینی را به کام خود دیده است و برای تاسی از آن کار بزرگ به این اسم نامگذاری گردید.

معروفی تصریح کرد:این رزمایش در دو مرحله که مرحله ی اول آن اقدامات گردان بیت المقدس و اقدامات عملی گروه های جهادی  انقلابی و در مرحله ی دوم تجمع اقتدار سراسری در کشور داریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان زمان آغاز برگزاری رزمایش را روز سه شنبه ساعت هفت صبح اعلام کرد و ادامه داد: این رزمایش با حضور 28 گردان های بسیجی خواهیم داشت  و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی این رزمایش را متعلق به گردان بیت المقدس دانست و تصریح کرد:این رزمایش ها یک رزمایش پادگانی از تیپ نیست بلکه مردمی ، بسیجی و انقلابی است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های  روزهای سه شنبه و چهارشنبه پرداخت و افزود: تجمعات در مساجد ، ستون اقتدار و نظامی به سمت اردوگاه ، استقرار در اردوگاه های خارج از شهر ، برنامه‌های شبانگاهی ، رزم شبانه ، برنامه های بصیرتی و عقیدتی و ادعیه ، تجمع عصر فردا با حضور مسئولین محترم محلی شهرستان ها در آغاز رزمایش و در روز بعد اختتامیه و ضد استقرار نیز در مجموعه ی   شهرستان و 28 گردان به فضل الهی انجام خواهد شد.

معروفی برنامه ی دوم از مرحله ی اول این رزمایش را اعزام گروه‌های جهادی در سراسر استان گلستان عنوان کرد و بیان داشت: 300 گروه جهادی در استان گلستان در حاشیه شهرها برای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز با شعار ((خدمت بی منت)) فعالیت خواهند داشت که به عنوان مثال در شهرستان گرگان 50 گروه جهادی ، در شهرستان گنبد 35 گروه جهادی و در علی‌ آبادکتول نیز 18 گروه جهادی با حداقل هر عضو 10 نفر از تمامی اقشار بسیجی اعم از طلاب ، دانشجویی ، دانشر آموزی ، محلات خواهر و برادر ، شبعه و سنی ، اقوام مختلف پیش بینی شده اند.

فرمانده سپاه نینوا افتتاح اصلی این گروه ها را در ساعت 5 بعد از ظهر چهارشنبه عنوان کرد و گفت:در مراسمی به طور نمادین با رمز مقدس محمد رسول الله (ص) در محله ی انجیراب مسجد حضرت عباس(ع) شهرستان گرگان رسما آغاز این برنامه را اعلام خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به اینکه تمامی گروه‌های جهادی بومی و مختص به همان شهرستان هستند خاطرنشان کرد: در هر شهرستان گروه‌های جهادی با رویکرد جدید در حوزه بهداشت و درمان ،  عمران ، ترمیم ، فرهنگی ، علمی مشاوره ای و زیبا سازی مدارس و ... مشغول به خدمت برای مردم عزیز خواهند شد.

وی با ابراز امیدواری برای تکرار یک رزمایش محمد رسول الله (ص) دیگر همانند دوران دفاع مقدس افزود:انسان های انقلابی جهادی می شوند و این ها رویش های دفاع مقدس هستند که ان شاءالله ثمره ی خیر و برکت آنرا در کنار دیگر مسئولین برای خدمت رسانی به مردم عزیز خواهیم داشت.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «28 گردان بیت المقدس و 300 گروه جهادی بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی استان گلستان حضور دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..